Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، در نامه به رهبر معظم انقلاب، از سخنان حکیمانه ایشان در مبارزه با کرونا، تشکر و قدردانی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در متن نامه رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، آمده است:

بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای ادام الله ظله الشریف

بعد از سلام و تحیت، ما رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مراتب سپاس و قدردانی خود را از سخنان خردمندانه، الطاف کریمانه، راهنمایی‌های حکیمانه و حمایت‌های کریمانه آن رهبر عزیز نسبت به فرزندان خود، مدافعان سلامت این سرزمین، تقدیم می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همانگونه که آن رهبر معظم بار‌ها تاکید فرموده اند رویارویی موفق وزارت بهداشت، دولت محترم و مجموعه نظام اسلامی با همه گیری ویروس منحوس در گرو هماهنگی و یکپارچگی، اقناع افکار عمومی، مشارکت وسیع اجتماعی، بسیج همه امکانات و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و قوا و البته تداوم و ارتقای مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، علم و عمل است.

به عنوان خدمتگزاران و سربازان آن فرمانده بزرگ در گستره پهناور جبهه دفاع از سلامت مردم و خادمین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بار دیگر در پاسخ به ندای وحدت بخش و روحیه آفرین رهبری معظم، عزم راسخ خود و همکاران سختکوش و ایثارگر در تمامی رده‌ها را برای صیانت از سلامت مردم اعلام می‌کنیم و از صمیم قلب امیدواریم این مسیر دشوار به لطف بیکران حضرت حق و در سایه عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و با رهنمود‌ها و دعای خیر آن مرجع گرانقدر و مردم عزیز میهن اسلامی با موفقیت طی شود.

باشد که این بار نیز مردم مؤمن و خدمتگزاران حوزه سلامت، به مدد الهی و با وحدت کلمه زیر پرچم رهبری فرزانه، حماسه‌ای دیگر در عرصه خدمت عالمانه و همدلی مومنانه در دیوان تابناک تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانند.

از خداوند متعال عزت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری‌های داهیانه آن ذریه پاک پیامبر اکرم (ص) را مسئلت داریم. برچسب ها: رهبر انقلاب ، قدردانی ، روسای دانشگاه ، علوم پزشکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رهبر انقلاب قدردانی روسای دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح سلامت نوروزی امسال اظهار کرد: از ۲۴ اسفند لغایت امروز، ۶ هزار و ۵۲۰ نفر از کادر سلامت در طرح سلامت نورزی مشارکت فعالانه داشته‌اند که مجموعاً به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور خدمات ارائه کرده‌اند.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهم فعالیت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر توسط اورژانس، حدود ۷۰ هزار نفر به‌صورت سرپای در اورژانس مراکز درمانی، حدود هفت هزار نفر در بخش‌های عادی بستری، حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در بخش‌های ویژه، بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر اعمال جراحی اورژانس، بیش از دو هزار و ۶۶۰ عمل جراحی الکتیو و ۳۱ CPR موفق انجام‌شده است.


به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اورژانس ۱۱۵ استان نیز در طرح سلامت نوروزی امسال بیش از ۶ هزار و ۴۲۰ مأموریت داشته که بیش از یک هزار مأموریت آن در حوادث ترافیکی منجر به بستری بوده، بیش از پنج هزار و ۴۰۰ مأموریت غیر ترافیکی، بیش از ۲۰۰ مراجعه به ایستگاه سلامت، ۶۶۰ زایمان، بیش از ۶ هزار و ۱۸۰ سیتی اسکن، بیش از ۲۶۰ MRI و بیش از دو هزار و ۲۹۰ سونوگرافی انجام‌شده است.


دکتر آشوبی همچنین به اهم فعالیت‌های حوزه بهداشتی دانشگاه نیز در طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۵ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آب‌رسانی، بیش از ۸۸۰ بازرسی از مراکز و اماکن بین‌راهی و بیش از یک هزار و ۵۵۰ بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها و ادارات طی این مدت انجام‌شده که از بین آنها حدود ۲۰۰ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.


وی همچنین از صدور اخطاریه بحرانی و غیر بحرانی برای بیش از چهار و ۶۴۰ مرکز و امکنه متخلف و تعطیلی ۹۴ محل تخلف در سطح استان گیلان در طرح سلامت نوروزی خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به اهم فعالیت‌های حوزه  غذا و دارو در طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و افزود: طی این مدت از ۲۲ مرکز درمانی، ۶۹ صنف و شرکت توزیع‌کننده توزیعی سطح شهر رشت، ۱۵ کارخانه مواد غذایی فرآورده‌های گوشتی، لبنی و کنسروی بازدید شده است.

آشوبی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی حدود۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر به داروخانه‌های استان مراجعه کرده‌اند، گفت: بازدید مشترک از ۳۵ انبار پخش مواد غذائی، آشامیدنی و بهداشتی در سطح استان، ۲۷۱ بازدید از داروخانه‌ها، شرکت‌های دارویی و بیمارستان‌ها، ۱۰۰ مورد بازدید مشترک از داروخانه‌ها، باشگاه‌ها، عطاری‌ها ١٠٠ مورد و هفت مورد بازدید از شرکت‌های پخش ازجمله اقداماتی نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی طرح سلامت نوروزی امسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی