Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:36:16 GMT

آغاز مرحله دوم لیگ برتر هندبال از ۲۰ آبان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۲۱۳

آغاز مرحله دوم لیگ برتر هندبال از ۲۰ آبان

مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ آبان به میزبانی تهران انجام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله اول مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان با اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا به صورت متمرکز در تهران انجام شد و طبق برنامه فدراسیون قرار است مرحله بعدی این رقابت‌ها به میزبانی تهران و مشهد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان قرار است از ۲۰ آبان و به میزبانی تهران انجام شود و دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان نیز از ۲۹ آبان و به میزبانی مشهد خواهد بود. البته برای برگزاری این مسابقات باید شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا  بررسی شود.

 

مراد کرمی در خصوص آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان اظهار کرد: به احتمال زیاد مسابقات بانوان از ۲۹ آبان و در مشهد برگزار شود. البته هنوز این‌ها ۱۰۰ درصدی نیست اما برنامه‌ریزی ما برای ادامه رقابت‌ها این گونه است. باید ببینیم شرایط شیوع کرونا در کشور چگونه است و ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد. اگر مجوزهای لازم صادر شود تصمیماتمان نهایی خواهد شد.

رییس سازمان لیگ هندبال در ادامه در خصوص مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان نیز گفت: احتمالا رقابت‌های مردان نیز از ۲۰ آبان آغاز خواهد شد و احتمالا هم میزبان مسابقات همچنان تهران خواهد بود. البته همانطور که گفتم این‌ها تصمیمات فدراسیون برای ادامه مسابقات است اما باید دید ستاد مقابله با کرونا چه شرایطی را ایجاد خواهد کرد.پ

لیگ برتر هندبال هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال هندبال لیگ برتر هندبال مردان ۲۰ آبان مرحله دوم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌رئیس هیئت اسکواش استان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از دوم اردیبهشت ماه در کشور قطر آغاز می‌شود، گفت: امیرحسین رضازاده در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار گرفت.


مهراد آران با بیان اینکه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ۲ بخش دختران و پسران تا هفتم اردیبهشت ماه دنبال می‌شود، افزود: اردوی نهایی تیم ملی اسکواش کشور برای حضور در این مسابقات از فردا آغاز خواهد شد.


وی با اشاره به حضور تیم خوزستان اسکواش در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور، ادامه داد: مرحله دوم این مسابقات اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


۶ تیم در مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان