Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:14:35 GMT

هافبک پرسپولیس نامزد بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۲۲۶

هافبک پرسپولیس نامزد بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد خوبی در این تیم ایرانی داشت و موفق شد فصل گذشته هم به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران برسد. این هافبک در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس بود و نقش بزرگی در صعود سرخپوشان به فینال آسیا داشت.

سایت «معرض الکره العراقیه» شب گذشته خبر داد که بشار یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت به نقل از یک منبع خبری در کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را اعلام و تاکید کرده است بشار رسن تنها بازیکن عرب در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، باتوجه به اینکه «عبدالخالق مسعود» رئیس سابق فدراسیون فوتبال عراق عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و نایب رئیس کمیته برگزاری مسابقات است، می‌توان انتشار این خبر را به مسعود که منبع معتبری است، نسبت داد.

کد خبر 5055746 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار رسن تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال بشار رسن شجاع خلیل زاده ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی مهدی رسول پناه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه