Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد که پرونده‌ای در دادسرای نظامی درخصوص مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی تشکیل شده است.

به گزارش میزان؛ مهدی اخلاقی دادستان نظامی استان در این رابطه گفت: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

براساس فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی، ماموران پلیس در مشهد یک مظنون را به میله می بندند و او را به وسیله شوکر برقی و اسپری فلفل آزار می‌دهند و در نهایت او را با خود می برند اما وی فوت می کند. خانواده متوفی می گوید او در اثر این آزار فوت کرده است اما دادگاه باید این موضوع را بررسی کند.

--------------------------------------

بیشتر بخوانید:

ماجرای نوزاد رها شده در حاشیه شهر اصفهان چیست؟

پرونده متهم «کیوان امام» به مرجع قضایی ارسال شد

توضیح پلیس آبادان در خصوص ویدیویی مربوط به مصدومیت یک زن

لینک کوتاه: asriran.com/0039s0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان رضوی دادستانی دادستان نظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بهاری مشهد از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر

مشهد مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرق کشور واقع شده است. شهر مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است.   هوای بهاری این شهر از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را با ارسال تصاویر به نمایش گذاشت.   منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضویبیشتر بخوانید:   نمایی از آسمان آبی و هوای پاک اصفهان از لنز دوربین شهروند خبرنگار   

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هوای بهاری مشهد از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • زنده گیری یک قلاده گرگ در مشهد
  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی