Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:19:05 GMT

۲۱۰ مرغداری در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۲۵۸

۲۱۰ مرغداری در چهارمحال و بختیاری فعالیت می کند

بهروز آل‌مومن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمبودی در بازار مرغ استان وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مرغ منجمد به صورت روزانه در سطح استان برای تنظیم قیمت مرغ گرم در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد در استان آغاز شده است، تاکید کرد: روزانه ۲۵ هزار تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری از فعال بودن بیش از ۲۱۰ مرغداری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: جوجه ریزی در مرغداری‌های این استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین گوشت گرم در نیمه دوم سال در این استان وجود ندارد، گفت: برنامه ریزی های لازم برای تأمین گوشت مرغ گرم در نیمه دوم سال در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حمایت‌های دولتی از مرغداری‌های استان در حال انجام است بیان کرد: نهاده‌های دامی با قیمت مصوب در اختیار مرغداری‌ها گذاشته می‌شود.

کد خبر 5055747

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مرغداری ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی مواد مخدر چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحاِل و بختیاری گفت: بازفت با ۱۸درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید

نگاهی به طبیعت بهاری دهستان پشتکوه + تصاویر

وی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۵ درجه سانتی گراد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری