Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:21:36 GMT

ترامپ رای خود را حضوری به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۲۸۵

ترامپ رای خود را حضوری به صندوق انداخت

ترامپ شخصا در فلوریدا پای صندوق رای رفت و زودتر از موعد رای خود را در پام بیچ، فلوریدا به صندوق انداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حین رای دادن گفت: من به کسی که اسمش ترامپ است، رای دادم. می‌توانم به شما بگویم این یک رای بسیار امن بود ، بسیار امن‌تر از وقتی که شما یک رای را می‌فرستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز عالی بود ، بسیار سختگیرانه. این یک افتخار است که رای می‌دهیم.

ترامپ حین ورود به حوزه رای گیری که در یک کتابخانه عمومی بود، ماسک به صورت داشت.

در سال ۲۰۱۶، وی رای خود را در نیویورک به صندوق انداخت اما امسال محل سکونت رسمی خود را از برج ترامپ در خیابان پنجم منهتن به عمارت مارالاگو در فلوریدا تغییر داد.

مایک پنس، معاون ترامپ نیز رای خود را روز جمعه و ۱۱ روز مانده به انتخابات سوم نوامبر در ایالت  ایندیانا به صندوق انداخت. همسرش نیز در این رای گیری پیش از موعد در کنارش بود و هر دو حین ورود به حوزه رای گیری ماسک به صورت داشتند.

بر اساس پروژه انتخابات ایالات متحده که از سوی دکتر مایکل مک دونالد، استادیار علوم سیاسی دانشگاه فلوریدا ارائه شده، دست کم ۵۰ میلیون آمریکایی در دوره رای گیری پیش از موعد آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند. تگزاس با بیش از ۶.۳۸ میلیون نفر در راس رای گیری پیش از موعد قرار داد و کالیفرنیا با ۵.۸ میلیون، فلوریدا با ۴.۷۷ میلیون و کارولینای شمالی با ۲.۶۹ میلیون در رده‌های بعدی هستند.

در انتخابات سوم نوامبر، ایالات متحده همچنین ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان، ۳۵ سناتور از ۱۰۰ سناتور و ریاست جمهوری و معاونش را انتخاب می‌کنند.

بعلاوه، رای دهندگان باید برای تعیین ۱۳ فرماندار منطقه ای و ایالتی و تعدادی دیگر از انتخابات محلی پای صندوق‌های را بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صندوق انداخت رای خود رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور

سید فرهاد ناصری نیا  در جلسه با معاونان و کارشناسان اداره که در سالن جلسات برگزاری شد با اشاره به اینکه دو کمیته بدوی و تجدید نظر به درخواست‌ها و پرونده‌های کارگران شاغل در کار‌های سخت و زیان آور رسیدگی می‌کنند، اظهار کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۱۴۴ درخواست در کمیته بدوی و ۳۵۳ درخواست در کمیته تجدید نظر در قالب ۷۸ جلسه رسیدگی شد.
وب به اقدامات کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان آور استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: پس از رسیدگی درخواست‌های مذکور در این دو کمیته در سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۵۹۰ درخواست در کمیته بدوی و ۱۵۷ درخواست در کمیته تجدید نظر مورد تایید قرار گرفته و برای مراحل بعد به سازمان تامین اجتماعی استان ارسال شدند.
به گفته مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان سال گذشته یک هزار و ۷۴۷ نفر از کارگران شاغل در مشاغل سخت و زیان استان بیش از موعد بازنشسته شدند.
ناصری نیا با بیان اینکه کارفرمایان موظف به ایمن سازی محیط کار و رعایت آئین نامه‌های مرتبط هستند، افزود: طبق قانون بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور، کارگران بیمه شده اینگونه مشاغل که بر اثر عوامل فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیراستاندارد، تنشی بالاتر از ظرفیت طبیعی به آنها وارد شود، می‌توانند تقاضای بازنشستگی بدهند.
وی ادامه داد: همه کارگران مشغول در مشاغل سخت و زیان آور با ۲۰ سال سابقه کار متوالی و یا ۲۵ سال سابقه کار متناوب می‌توانند درخواست بازنشستگی داشته باشند تا تقاضای آنها در کمیته‌های تخصصی بدوی و تجدید نظر مرتبط با مشاغل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار گیرد.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کمیته‌های استانی از نمایندگان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تامین اجتماعی، تشکل کارگران و کارفرمایان استان تشکیل شده است، گفت: کارگران می‌توانند درخواست خود را با مراجعه به سامانه سخت و زیان آور به نشانی اینترنتی SAKHT.MCLS.GOV.IR ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ