Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:18:54 GMT

قیمت گوشت گوسفندی رکورد زد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۳۰۰

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: هر کیلوگرم گوشت شقه به قیمت ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار تومان به دست فروشگاه می‌رسد که آنها نیز می توانند با ۱۰ درصد سود خرده فروشی این محصول را به فروش برسانند. ناطقان: علی‎اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در ارتباط با افزایش قیمت گوشت گوسفندی در هفته های اخیر اظهار کرد: دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز به دلیل گرانی گوسفند زنده است به طوری که قیمت گوسفند زنده به یکباره از 44 تا 45 هزار تومان به 57 تا 58 هزار تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:  به طور معمول از هر کیلو گرم گوسفند زنده نیم کیلوگرم گرم گوشت به دست می آید و طبیعی است که با افزایش قیمت گوسفند نرخ گوشت نیز در قصابی و فروشگاه ها افزایش یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی ادامه داد: از دو هفته قبل 12 هزار تومان به قیمت گوسفند زنده اضافه شده و قیمت گوشت قرمز را نیز حدود 24 هزار تومان بالابرده است.

وی در ارتباط با دلایل افزایش قیمت گوسفند زنده تصریح کرد: تولید و عرضه دام به بازار کم شده و دام سال قبل رو به اتمام است؛ از طرفی نهاده‌های دامی گران قیمت و قاچاق دام زنده به خارج کشور، قیمت‌ها را در بازار افزایش داده است.

ملکی درباره قیمت امروز هرکیلوگرم گوشت شقه گوسفندی در تهران گفت: هر کیلوگرم گوشت شقه نر و با کیفیت به قیمت 125 تا 130 هزار تومان به دست خرده فروشان می رسد که آنها نیز می توانند با 10 درصد سود خرده فروشی این محصول را به فروش برسانند.

بنابر گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم، قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی شقه ایرانی در بازار تهران از 115 هزار تومان تا 140 هزار تومان با توجه به شرایط کیفی در فروشگاه‌های مختلف قیمت گذاری می‌شود.

قیمت هرکیلوگرم گوشت سردست گوسفندی با استخوان ایرانی نیز حدود 157 هزار تومان، گوشت ران گوسفندی با استخوان 158 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت سردست گوسفندی بدون دنبه 160 هزار تومان و ران گوسفندی بدون استخوان و ماهیچه با استخوان 161 هزار تومان به فروش می‌رسد. منبع: تسنیم برچسب ها: قیمت ، گوشت گوسفندی ، رکورد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت گوشت گوسفندی رکورد هزار تومان گوشت گوسفندی کیلوگرم گوشت گوسفند زنده قیمت گوسفند افزایش قیمت قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟