Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@01:50:44 GMT

سرایا القدس در غزه اعلام بسیج عمومی کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۳۲۲

به گزارش فارس، گردان‌های «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آماده باش و بسیج عمومی در بین نیروهای خود خبر داد.

شانه نظامی جهاد اسلامی شنبه بعد از آنکه اخباری از وخامت اوضاع «ماهر الاخرس» منتشر شد، طی بیانیه‌ای تصمیم به آماده‌باش کامل گرفت.

اخرس یکی از نیروهای جهاد اسلامی است که در اعتراض به بازداشت خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی، ۹۰ روز است که دست به اعتصاب غذا زده و حال او رو به وخامت گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احلام حداد» وکیل مدافع این اسیر فلسطینی امروز شنبه گفت که الاخرس خطاب به ملت فلسطین وصیت کرده است که مدافع وطن و سرزمین خود باشند.

به گفته حداد، اسیر فلسطینی در وصیتنامه خود با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد در بیمارستان «کبلان» رژیم صهیونیستی از دنیا برود، گفته است که هیچ کمکی از صهیونیست‌ها نمی‌خواهد جز اینکه او را به بیمارستانی در کرانه باختری منتقل کنند تا بین هموطنان و فرزندان خود جان دهد.

در وصیتنامه الاخرس همچنین آمده است: «نمی‌خواهم جسدم را در سردخانه قرار دهید یا آن را کالبد شکافی کنید. از اسرای قدیمی هم که به نبرد اعتصاب غذا پیوستند و خانواده‌های شهدا می‌خواهم که مرا تشییع کنند. به ملت فلسطین هم توصیه می‌کنم که مدافع وطن خود بمانند.»

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته ماهر الاخرس را با حال وخیم از بیمارستان به زندان بازگرداندند.

الاخرس ۴۹ ساله اهل شهر جنین کرانه باختری است که رژیم صهیونیستی او را در ۲۷ ژوئیه گذشته بدون تفهیم اتهام بازداشت کرده است. وی در اعتراض به بازداشت اداری خود و شمار قابل توجه دیگری از اسرای فلسطینی، دست به اعتصاب غذا زده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رهبر حزب کارگر تونس در سخنانی تاکید کرد که رژیم اشغالگر جز شکست دستاوردی در غزه نداشته است

«حمه الهمامی»، رهبر حزب کارگر تونس تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی جز شکست دستاوردی در غزه نداشته و مقاومت همچنان ثابت قدم و پابرجاست.

الهمامی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت‌های آمریکا و غرب هیچی نیست.

پیش از این نیز، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرده بود که جامعه فلسطین با نسل‌کشی جمعی روبرو است.

آلبانیز گفت: در اروپا استانداردهای دو گانه‌ای در خصوص مساله فلسطین وجود دارد. ما باید با اقدامات اسرائیل علیه فلسطینیان به ویژه در غزه رویاروی شویم.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

همچنین آلبانیز بیان کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، روزانه ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: اسرائیل دست‌کم ۳ جنایت نسل‌کشی را در غزه مرتکب شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6080413

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است