Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@10:13:52 GMT

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۳۴۳

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

یک جوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عامر عبدالرحیم صنوبر» (۱۸ ساله) از روستای «یتما» در نزدیکی نابلس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

بر اساس گزارش «عرب ۴۸»، نظامیان صهیونیست حین تعقیب خودروی این جوان فلسطینی به سمت وی شلیک کردند، عامر به بیمارستان رام‌الله منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درگیری‌های دیگری میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در قدس و الخلیل رخ داد و یک جوان فلسطینی دیگر نیز زخمی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند

جنبش حماس با اشاره به اینکه اطلاعات فاش شده از رفتارهای وحشیانه نظامیان صهیونیست با غیرنظامیانی که این رژیم از غزه ربوده است دلیلی آشکار بر ماهیت وحشی اسرائیل می‌باشد از نهادهای بین‌المللی خواست وظیفه خود را برای مقابله با این جنایات انجام دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین در واکنش به گزارشی که اخیرا یک مرکز حقوق بشری به نقل از فلسطینی‌های ربوده شده در غزه توسط ارتش صهیونیستی، درباره شکنجه‌های وحشیانه این رژیم علیه اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی منتشر کرده است، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اطلاعات هولناکی که بازداشت شدگان فلسطینی از غزه از جمله کودکان درباره رفتارهای وحشیانه نظامیان اشغالگر ارائه دادند، دلیلی آشکار بر توحش این رژیم جنایتکار است.

حماس در بیانیه مطبوعاتی خود به این منظور قرار گرفتن اسرا و بازداشت‌شدگان فلسطینی در معرض انواع شکنجه‌ها، بدرفتاری‌ها و محرومیت‌های بهداشتی که منجر به قطع شدن دست و پای بسیاری از آنها شده را به شدت محکوم کرد.

این جنبش تاکید کرد که تجاوزات انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان بی دفاع در چارچوب جنایات جنگی و نسل کشی علیه مردم ما در نوار غزه است. این تجاوزات علیه اسرای فلسطینی لکه ننگی بر پیشانی رژیم جنایتکار صهیونیستی است که تنها می‌تواند غیرنظامیان بی‌دفاع را هدف قرار دهد و دلیلی آشکار بر ماهیت فاشیستی رژیم اشغالگر است که ارزش‌های انسانی هیچ معنایی برای آن ندارد.

حماس در ادامه از موسسات حقوق بشری بین‌المللی و در راس آنها کمیته بین‌المللی صلیب سرخ خواست مسئولیت‌های خود را بر عهده گرفته و اقدام فوری برای روشن کردن سرنوشت هزاران فلسطینی که توسط ارتش اشغالگر از غزه ربوده شده‌اند انجام دهند.

این جنبش همچنین خواستار مستند کردن اطلاعات مربوط به شکنجه و رفتارهای وحشیانه نظامیان صهیونیست با اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی و ارائه این اطلاعات به دادگاه‌های بین‌المللی ذی‌صلاح جهت محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی شد.

واکنش حماس به جنایات وحشیانه اسرائیل علیه اسرای فلسطینیشکنجه‌های غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه اسرای کودک فلسطینی

دیروز مرکز حقوق بشری المیزان اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر از ابتدای تجاوزات وحشیانه خود به نوار غزه 3 هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان و سالمندان و پزشکان را از این منطقه ربوده‌اند و آنها را در زندان‌های نفحه و النقب در انزوای کامل از جهان بیرون قرار داده‌اند. همه بازداشت‌شدگان از لحظه بازداشت تا انتقال به مراکز بازجویی و زندان مورد شکنجه و رفتارهای جنایتکارانه و تحقیرآمیز قرار گرفته‌اند. روز گذشته شماری از بازداشت‌شدگان فلسطینی که آزاد شده‌اند اطلاعات وحشتناکی درباره رفتار نظامیان صهیونیست با آنها ارائه دادند.

اداره دفاع مدنی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که 150 نفر از این بازداشت‌شدگان اخیراً آزاد شده‌اند و اعلام کردند که همه بازداشت‌شدگان در معرض شکنجه‌های وحشتناک قرار دارند.

یکی از کودکانی که از غزه توسط صهیونیست‌ها ربوده شده بود و اخیراً آزاد شده است درباره شکنجه‌هایی که اشغالگران علیه بازداشت‌شدگان فلسطینی اعمال می‌کنند گفت: نظامیان صهیونیست مدام در حال توهین و ضرب‌وشتم بازداشت‌شدگان هستند و آنها را از ناحیه شکم و پشت و پا با گلوله هدف قرار می‌دهند.

یکی از این آزادشدگان هم گفت که بر اثر شکنجه‌های وحشیانه و سهل‌انگاری عامدانه پزشکی، پایش قطع شده است.

در همین راستا کمیته بین‌المللی صلیب سرخ هم اعلام کرد که موارد زیادی از شکنجه و آزار بازداشت‌شدگان فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی را زیر نظر داشته است. علاوه بر آن هنوز سرنوشت بسیاری از این افراد نامعلوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه
  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها