Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، روستاهای بخش کوزران در کرمانشاه 10 هزار نفر جمعیت دارند، تامین زیرساخت‌ها از جمله مطالبات روستائیان این بخش است که امروز در بازدید محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از چند روستا مطرح شد.

روستای خوره زرده با ۱۰ خانوار جمعیت دارای راه دسترسی بسیار ناهمواری اولین مقصد مسئولان بود که با وجود آن سه ماه است که گازدار شده‌اند، اما هنوز راه روستا خاکی و ناهموار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین روستا که مسئولان سرکشی می‌کنند چگینی در ۱۰ کیلومتری بخش کوزران است که 13 روستا با جاده ناهموار آن به کوزران متصل می‌شود.

در روستای شورابه، بهسازی راه، اجرای طرح هادی و گازرسانی از مطالبات روستائیان است.

محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در حاشیه بازدی از روستاهای بخش کوزران در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: بخش کوزران یکی از بخش‌ های مهم شهرستان کرمانشاه است.

وی مشکل اصلی این بخشرا در راه دسترسی توصیف کرد و افزود: در چند نقطه از این بخش مسیر تردد مردم واقعا شرایط نامناسبی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: روستاهای «خورنه» و «چگینی» با مشکل جدی راه مواجه هستند و قرار شد برای رفع این مشکل از محل اعتبارات استانی و ملی بودجه گرفته شود.

وی تصریح کرد: مسیر روستای چگینی همراه با ۱۲ روستای دیگر حدود ۱۰ کیلومتر است که بهسازی و آسفالت آن هزینه بالایی نیاز دارد و باید تلاش کنیم با جذب اعتبارات فاز به فاز جلو برویم.

رشیدی به راه صعب العبور روستای «خوره زرده» در این بخش هم اشاره کرد و افزود: سه راه دسترسی به این روستا وجود دارد که قرار شد با بررسی صورت گرفته در نهایت نزدیک‌ترین راه و کم هزینه‌ترین آن انتخاب شده  و کار تسطیح آن شود که تردد مردم به آسانی صورت گیرد.

رشیدی به بازدید از روستای شورابه هم اشاره کرد و افزود: این روستا به همراه ۱۹ روستای متاسفانه از نعمت گاز محرومند و قطعا به عنوان نماینده مردم کرمانشاه پیگیر خواهم بود تا بودجه‌ای از وزارت مربوطه برای گازرسانی به این ۲۰ روستا دریافت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تا زمان گازرسانی این روستاها با شرکت پالایش هم هماهنگ می‌شود تا مشکل کمبود کپسول گاز این روستا مرتفع شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص راه این روستا هم پیگیر بودجه خواهیم تا بتوانیم مسیر دسترسی روستا را آسفالت کنیم.

مردمان روستا مهمان نوازند و اهل ضیافت هستند و سرانه آرد هر نفر هشت کیلو برای آن‌ها کفایت نمی‌کند و باید حداقل به ۱۰ کیلوگرم افزایش یابد.

 

وی تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما نباید به آنها دروغ بگوئیم و وعده الکی بدهیم، اما از طرفی هم نباید کار آن‌ها پشت گوش بیندازیم و باید پیگیر رفع مشکلات باشیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان خدمات خوبی در این بخش انجام داده‌اند، اما کافی نیست و باید اقدامات بیشتری صورت گیرد و قطعا با تمام پیگیر رفع مشکلات این بخش خواهیم بود.

وی در ادامه با انتقاد از سرانه پایین آرد مردم روستا، گفت: سرانه آرد هر نفر هشت کیلوگرم است که جوابگوی نیاز روستائیان نیست.

رشیدی افزود: مردمان روستا مهمان نوازند و اهل ضیافت هستند و این میزان سرانه برای آن‌ها کفایت نمی‌کند و باید حداقل به ۱۰ کیلوگرم افزایش یابد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرمانشاه روستا گاز نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی محمد رشیدی کوزران نماینده مردم کرمانشاه بخش کوزران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی گل‌های لاله در روستای شرب العین

منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا که در تعطیلات پایان هفته میزبان جمع زیادی از خانواده هاست.

گل‌های لاله یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این روستا محسوب می‌شود، گل‌هایی خودرو که در سراسر این روستا به چشم می‌آید.

این گل‌ها هر سال در اوایل فروردین می‌روید و تقریبا به مدت یک ماه میزبان علاقه‌مندان به طبیعت است.

روستای شرب العین خضرآباد در شهرستان اشکذر و در ۳۵ کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند به صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • آب و راه مناسب؛ آرزوی مردم آقداش و روستاهای همجوارشان!
  • مبارزه با ملخ مراکشی در بستر تالاب پریشان
  • خودنمایی گل‌های لاله در روستای شرب العین
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه
  • طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر
  • برق باغات روستای «سرریز» هورامان تأمین می‌شود