Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رامین گیلانشاهی، مدیر تعاون روستایی گیلان گفت: این اداره با توجه به نیاز بازار، روزانه به طور میانگین ۳۵ تن مرغ گرم با نرخ مصوب در استان توزیع می‌کند.

او با بیان اینکه علاوه بر آن پنجشنبه ۳۰ تن و شنبه ۴۰ تن به این میانگین روزانه افزوده شد، ادامه داد: ۷۰ تن مرغ گرم با قیمت مصوب ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان روز‌های اول و سوم آبان در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی گیلان اظهار داشت: ۴ مرکز توزیع وابسته به اداره تعاون روستایی گیلان در رشت و حدود ۱۰۰ فروشگاه هم به عنوان فروشندگان مرغ تولیدی این اداره در سراسر استان کار توزیع محصولات را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید

قیمت مرغ باید با نرخ مصوب، به دست مصرف‌کننده برسد  تولید بیش از ۴ میلیون قطعه مرغ در صومعه سرا 

گیلانشاهی تصریح کرد: در تلاش هستیم میزان توزیع میانگین روزانه مرغ گرم را از ۳۵ تن به ۴۵ تا ۵۰ تن افزایش دهیم تا شهروندان گیلانی برای تأمین گوشت مرغ با نرخ مصوب دغدغه‌های کمتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت مرغ نرخ مصوب نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف روزانه بنزین مازندران ۵ میلیون لیتر است

ایسنا/مازندران مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: به صورت متوسط روزانه ۶ میلیون لیتر بنزین، ۳ میلیون نفت گاز، ۱۹۵ هزار لیتر نفت سفید از انبار این شرکت خارج شده ‌که مصرف روزانه بنزین مازندران پنج میلیون لیتر است.

سبحان رجب‌پور یکشنبه ۲۷ اسفند در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در تعطیلات نوروز از آماده باش نیروها در جهت خدمات‌رسانی ویژه در ایام تعطیلات خبر داد.

او با با اعلام اینکه ۱۴۴ محل عرضه بنزین نفت وگاز در استان مازندران فعال است، اظهار کرد: توزیع فراورده‌های نفتی از فریدونکنار تا گلوگاه در حوزه این شرکت است.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی افزود: تامین سوخت شهرهای نور، محمودآباد، نوشهر و چالوس را در بخشی از سال عهده‌دار هستیم.

رجب‌پور در توصیه‌ای به شهروندان، گفت: مردم سعی کنند در تامین سوخت از کارت خود استفاده کنند و کسانی که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، کارت‌های سوخت در بازه زمانی ۲۱ روزه صادر می‌شود.

او با اشاره به اینکه سهمیه ۶۰ لیتری ۱۵۰۰ تومانی سوخت تا ۶ ماه امکان ذخیره سازی دارد، خاطرنشان کرد: سهمیه آزاد ۱۰۰ لیتری تا پایان همان ماه امکان استفاده دارد و در پایان هر ماه خواهد سوخت و در ابتدای ماه جدید مجدد شارژ خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران با اشاره به دو فاکتور مهم در احداث جایگاه‌های سوخت خاطرنشان کرد: موقعیت مکانی و فاصله جایگاه و متوسط فروش دو عامل اصلی هستند.

دولت برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین اعلام نکرد

رجب‌پور در پاسخ به افزایش قیمت بنزین خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین اعلام نکرده و قیمت همچنان ۱۵۰۰ و ۳ هزار تومانی است و بستگی به سیاست‌گذاری‌های دارد و تاکنون اعلام نشده است.

او با تاکید بر ضرورت مدیریت زمان سفرها در صرفه‌جویی سوخت اظهار کرد: اگر سفرها مدیریت شود بدون ماندن در ترافیک؛ در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود.

مدیرشرکت پخش فراورده‌های نفتی در پاسخ به توزیع بنزین سوپر گفت: در حال حاضر هیچ بنزین سوپری توزیع نمی‌شود و اگر قرار به توزیع بنزین سوپر باشد در جایگاه ‌های کم ترافیک توزیع خواهد شد.

۵ میلیون لیتر مصرف روزانه بنزین مازندران

به گفته رجب‌پور، به صورت متوسط روزانه ۶ میلیون لیتر بنزین، ۳ میلیون نفت گاز، ۱۹۵ هزار لیتر نفت سفید از انبار این شرکت خارج شده است که مصرف روزانه بنزین مازندران پنج میلیون لیتر است.

رجب‌پورخاطرنشان کرد: روزانه ۱۰۲ تن گاز سی‌ان‌جی در استان مازندران توزیع می‌شود.

او با اشاره به بحث نظارت بهداشتی و فنی در جایگاه‌های سوخت افزود: نظارت از سوی سازمان‌های مربوطه و علوم‌پزشکی انجام شده و نتیجه با وجود کاستی‌ها رضایت‌بخش بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در میادین استان تهران
  • فعالیت روزانه ۱۵ اکیپ تعزیرات حکومتی در گیلان/ انجام ۱۷۷۹ مورد بازرسی
  • توزیع ۵۰ تن میوه تنظیم بازار در گچساران
  • آغاز توزیع ۸۰ تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب در استان بوشهر/انتشار
  • توزیع میوه شب عید در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۱۶ تن کالا‌های اساسی در قائم شهر
  • جزئیات توزیع میوه شب عید در شهرستان گچساران
  • مصرف روزانه بنزین مازندران ۵ میلیون لیتر است
  • راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با نرخ مصوب در لرستان
  • میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد/ توزیع بیش از نیاز برای رقابتی کردن بازار