Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@00:58:39 GMT

ترامپ رای‌ خود را به‌صندوق‌ انداخت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۴۰۳

ترامپ شخصا در فلوریدا پای صندوق رای رفت و زودتر از موعد رای خود را در پام بیچ، فلوریدا به صندوق انداخت. ناطقان: به نقل از خبرگزاری تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حین رای دادن گفت: من به کسی که اسمش ترامپ است، رای دادم. می‌توانم به شما بگویم این یک رای بسیار امن بود ، بسیار امن‌تر از وقتی که شما یک رای را می‌فرستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز عالی بود ، بسیار سختگیرانه. این یک افتخار است که رای می‌دهیم.

ترامپ حین ورود به حوزه رای گیری که در یک کتابخانه عمومی بود، ماسک به صورت داشت.

در سال ۲۰۱۶، وی رای خود را در نیویورک به صندوق انداخت اما امسال محل سکونت رسمی خود را از برج ترامپ در خیابان پنجم منهتن به عمارت مارالاگو در فلوریدا تغییر داد.

مایک پنس، معاون ترامپ نیز رای خود را روز جمعه و ۱۱ روز مانده به انتخابات سوم نوامبر در ایالت  ایندیانا به صندوق انداخت. همسرش نیز در این رای گیری پیش از موعد در کنارش بود و هر دو حین ورود به حوزه رای گیری ماسک به صورت داشتند.

اعلام شده تاکنون دست کم ۵۰ میلیون آمریکایی در دوره رای گیری پیش از موعد آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند. تگزاس با بیش از ۶.۳۸ میلیون نفر در راس رای گیری پیش از موعد قرار داد و کالیفرنیا با ۵.۸ میلیون، فلوریدا با ۴.۷۷ میلیون و کارولینای شمالی با ۲.۶۹ میلیون در رده‌های بعدی هستند.

در انتخابات سوم نوامبر، ایالات متحده همچنین ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان، ۳۵ سناتور از ۱۰۰ سناتور و ریاست جمهوری و معاونش را انتخاب می‌کنند.

بعلاوه، رای دهندگان باید برای تعیین ۱۳ فرماندار منطقه ای و ایالتی و تعدادی دیگر از انتخابات محلی پای صندوق‌های را بروند. منبع: ایسنا برچسب ها: ترامپ ، رای خود ، صندوق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ رای خود صندوق رای خود رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت

تولید و فروش پوشک‌های بازیافتی در ژاپن برای اولین بار در جهان آغاز شد و نکته عجیب اینجاست که پوشک‌ها نه برای بچه‌ها بلکه عمدتا برای جمعیت سالمند این کشور

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ژاپن از آغاز فروش اولین پوشک‌های بازیافتی جهان درون مرزهای خود خبر داد و اعلام کرد که محصول ساخته‌شده از پوشک‌های مستعمل پس از استریل کردن، سفید کردن و خوشبو کردن در مراکز خرید به فروش خواهد رسید.

پوشک‌های بازیافتی در ژاپن

یک شرکت ژاپنی فروش اولین پوشک‌های بازیافتی جهان را آغاز کرده است، زیرا جامعه سال‌خورده این کشور متقاضی تغییر پوشک‌های کودکان به پوشک‌های بزرگسالان هستند. در اصل جمعیت ژاپن باعث کاهش تقاضا برای پوشک‌های کودکان شده است و انتظار می‌رود فروش پوشک‌های کودکان به افراد مسن‌تر ادامه داشته باشد، تا آنجا که حتی تولیدکنندگان این محصولات اعلام کرده‌اند در اواخر سال جاری به دلیل کاهش شدید تقاضا، تولید پوشک کودکان را متوقف خواهند کرد و در عوض تولید محصولات بهداشتی برای افراد مسن را افزایش خواهد داد.

ژاپن فرآیند فروش پوشک‌های بازیافتی را افقی توصیف کرده است، زیرا اقلام بازتولید شده به‌جای تبدیل شدن به محصولات مختلف، مشابه نمونه‌های اولیه‌ای هستند که از آن‌ها بازیافت شده‌اند. به این معنی که محصولات استفاده شده به کالای اصلی خود بازتولید می‌شوند و در نهایت توسط خرده‌فروشان ژاپنی در ۶۸ فروشگاه فروخته می‌شوند.

در تولید این محصولات از یک فرآیند طراحی‌شده خاص برای از بین بردن باکتری‌ها و بوها با استفاده از ازن و فناوری استریل کردن، سفید کردن و خوش‌بو کردن استفاده شده است تا اطمینان حاصل شود که پوشک‌های بازیافتی عاری از بو و باکتری‌های نامطبوع هستند.

این شرکت تولید پوشک‌های بازیافتی بزرگسالان را در سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و در ابتدا آن‌ها را در اختیار بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان قرار داد. پوشک‌ها در ابتدا در بیمارستان‌ها و مراکز مراقبت پرستاری کاگوشیما مورد استفاده قرار گرفت و تولیدکنندگان تاییدیه کارشناسان مربوطه را در مورد بهداشتی بودن محصولات خود دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر نیز مجموعه‌ای که اکنون در معرض فروش عمومی قرار دارد شامل پوشک‌های مخصوص کودکان می‌شود که قیمت آن‌ها تنها کمی بیشتر از پوشک‌های یک‌بار مصرف معمولی است و طبق نظر مشتریانی که از این محصولات استفاده کرده‌اند، هیچ تفاوتی با پوشک‌های معمولی ندارند.

کد خبر 746833

دیگر خبرها

  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت