Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@08:32:46 GMT

ترامپ رای‌ خود را به‌صندوق‌ انداخت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۴۰۳

ترامپ شخصا در فلوریدا پای صندوق رای رفت و زودتر از موعد رای خود را در پام بیچ، فلوریدا به صندوق انداخت. ناطقان: به نقل از خبرگزاری تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حین رای دادن گفت: من به کسی که اسمش ترامپ است، رای دادم. می‌توانم به شما بگویم این یک رای بسیار امن بود ، بسیار امن‌تر از وقتی که شما یک رای را می‌فرستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز عالی بود ، بسیار سختگیرانه. این یک افتخار است که رای می‌دهیم.

ترامپ حین ورود به حوزه رای گیری که در یک کتابخانه عمومی بود، ماسک به صورت داشت.

در سال ۲۰۱۶، وی رای خود را در نیویورک به صندوق انداخت اما امسال محل سکونت رسمی خود را از برج ترامپ در خیابان پنجم منهتن به عمارت مارالاگو در فلوریدا تغییر داد.

مایک پنس، معاون ترامپ نیز رای خود را روز جمعه و ۱۱ روز مانده به انتخابات سوم نوامبر در ایالت  ایندیانا به صندوق انداخت. همسرش نیز در این رای گیری پیش از موعد در کنارش بود و هر دو حین ورود به حوزه رای گیری ماسک به صورت داشتند.

اعلام شده تاکنون دست کم ۵۰ میلیون آمریکایی در دوره رای گیری پیش از موعد آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند. تگزاس با بیش از ۶.۳۸ میلیون نفر در راس رای گیری پیش از موعد قرار داد و کالیفرنیا با ۵.۸ میلیون، فلوریدا با ۴.۷۷ میلیون و کارولینای شمالی با ۲.۶۹ میلیون در رده‌های بعدی هستند.

در انتخابات سوم نوامبر، ایالات متحده همچنین ۴۳۵ نماینده مجلس نمایندگان، ۳۵ سناتور از ۱۰۰ سناتور و ریاست جمهوری و معاونش را انتخاب می‌کنند.

بعلاوه، رای دهندگان باید برای تعیین ۱۳ فرماندار منطقه ای و ایالتی و تعدادی دیگر از انتخابات محلی پای صندوق‌های را بروند. منبع: ایسنا برچسب ها: ترامپ ، رای خود ، صندوق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ رای خود صندوق رای خود رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد

به گزارش جماران به نقل از العربیه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل خواست تا به سرعت به جنگ غزه پایان دهد و تأکید کرد که «جهان به صلح نیاز دارد».

ترامپ در مصاحبه با «فاکس نیوز» در پاسخ به سوالی درباره پیامی که می‌خواهد برای نتانیاهو در رابطه با جنگ غزه ارسال کند، گفت: «به او می‌گویم: این کار را تمام کن و سریع انجامش بده و به دنیای صلح برگرد.»

ترامپ در این مصاحبه روز یکشنبه، برای اولین بار از زمان حمله حماس به اسرائیل در هفتم اکتبر، خواستار پایان دادن به جنگ غزه شد.

او در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر با نتانیاهو صحبت کند پیامش چه خواهد بود، گفت: «او باید به این موضوع پایان دهد، سریع این کار را انجام دهد و به دنیای صلح بازگردد. ما به صلح در جهان نیاز داریم. به صلح در خاورمیانه نیاز داریم.»

علاوه بر این، ترامپ انتقاد چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا از اسرائیل را «اقدامى با انگیزه سیاست داخلی» توصیف کرد.

ترامپ تأکید کرد که شومر نگاه می کند و می بیند که کجا می تواند آرای بیشتری به دست آورد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا روز پنجشنبه گفت که اسرائیل باید «اصلاحات اساسی» برای دستیابی به صلح پایدار با فلسطینی‌ها انجام دهد.

اما به باور ترامپ، هدف شومر از این اظهارات به دنبال کسب رای بیشتر است و در این باره گفت: «من فکر می‌کنم او فلسطینی‌ها و تظاهرات بزرگ مربوط به آنها را می‌بیند و با خود می گوید من می‌خواهم به جای اسرائیل به این سمت بروم.»

ترامپ معتقد است که شومر «حمایت از اسرائیل را رها کرده است».

نکته قابل توجه این است که در اولین روزهای جنگ پس از حمله حماس به سرزمین های اشغالی، ترامپ از نتانیاهو به دلیل «ناتوانی در جلوگیری از وقوع آن» انتقاد کرد.

ترامپ پیشتر متعهد شده بود که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی صلح را به خاورمیانه بازگرداند.

او گفته: «من دو کار انجام خواهم داد، از روز اول، قبل از شروع کار رسمی، برای توقف جنگ میان روسیه و اوکراین تلاش خواهم کرد. و صلح را در خاورمیانه باز می‌گردانم.»

 

دیگر خبرها

  • سربازی اجباری صهیونیست‌ها را به جان هم انداخت+ فیلم
  • یک حقوقدان بین الملل: مراقب سوءبرداشت از اظهارات ترامپ در مورد غزه باشید!
  • شورای اروپا بسته ۵ میلیارد یورویی کمک نظامی به اوکراین را تصویب کرد
  • ترامپ: اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد
  • ۳ کشته و زخمی به‌دنبال تیراندازی در فلوریدا
  • مهمانی که رئالی‌ها را به وحشت انداخت (عکس)
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • پوکی استخوان زنان؛ چگونه می‌توان آن را به تاخیر انداخت؟
  • چگونه می‌توان پوکی استخوان را به تاخیر انداخت؟
  • معاون سابق ترامپ زیرآب او را زد!