Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آنا، پس از درخشش بشار رسن در تیم فوتبال پرسپولیس، با وجود پیشنهاد‌هایی که این بازیکن داشت، اما او تصمیم گرفت تا در جمع سرخ‌ها باقی بماند.

 

     

 

پس از عملکرد بی نظیر این بازیکن، یک رسانه عراقی خبر داد که بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس ایران یکی از نامزد‌های مرد سال فوتبال آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه در ادامه نوشت که خبردار شدیم هافبک عراقی نامزد کسب این عنوان شده است.

بشار رسن همراه با پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی به دست آورد و برای دومین بار به فینال آسیا رسید

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس آسیا بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد

نمایش «دُشمنِ خدا» به کارگردانی مجید ‌عراقی، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایسناء نمایش «دُشمنِ خدا» به نویسندگی عمادالدین رجبلو و کارگردانی مجید ‌عراقی در دور سوم اجرا، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی در دور اول اجرای خود در عمارت نوفل‌لوشاتو و در دور دوم در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه رفت که در مجموع با ۴۰ اجرا توانست بیش‌از ۳۰۰۰ مخاطب داشته باشد.

«دشمن خدا» در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، موفق به دریافت (تقدیر و دیپلم افتخار بهترین بازیگری مرد؛ مجید عراقی)، (تقدیر و دیپلم افتخار نویسندگی؛ عمادالدین رجبلو)، (تقدیر و دیپلم افتخار بازیگری کودک؛ نفس جافری و ضحا رجایی‌فر)، (بهترین اثر کمدی جشنواره) و همچنین (نامزد دریافت بهترین کارگردانی؛ مجید عراقی) و (نامزد دریافت بهترین طراحی صحنه؛ سمیرا سرچاهی) شد.

این اثر نمایشی در دومین جشن تئاتر و موسیقی حافظ (علی معلم) در بخش استعداد تازه تئاتر ایران نیز نامزد دریافت بهترین بازیگر (ضحا رجایی‌فر)، نامزد دریافت بهترین بازیگر (نفس جافری) و نامزد بهترین نویسندگی (عمادالدین رجبلو) شد.

علی ‌غریب، مجید ‌عراقی، سیده‌اسوه صادقی، امیرمحمد درویش و حامد ‌فعال در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند. همچنین نفس جافری و ضحا رجایی‌فر، بازیگران ۹ ساله «دشمن خدا» هستند.

علی ‌غریب به‌عنوان تهیه‌کننده و سعید سیادت به‌عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.

نمایش «دشمن خدا» در دو اپیزود دبستان دخترانه و پادگان نظامی روی صحنه می رود.


اپیزود اول این نمایش، روایت دعوای دو دختر کوچک بر سر برگه انشا در دفتر ناظم دبستانی دخترانه است و اپیزود دوم نیز دعوای دو سرباز در دفتر فرمانده پادگان را به نمایش می‌گذارد؛ اینجاست که ما باید قضاوت کنیم که چه کسی دروغ می‌گوید؟

دیگر عوامل این اثر نمایشی و محل اجرا به‌زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت‌های آسیا دارد؟
  • الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است
  • تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم
  • خدابنده‌لو: الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • «دُشمنِ خدا» به صحنه بازمی‌گردد
  • گزینه‌های اوسمار برای جانشینی یک بازیکن در پرسپولیس
  • اولین تغییر اجباری پیش‌روی اوسمار/۵ گزینه برای جایگزینی یک بازیکن