Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:34:33 GMT

معمای مظاهری و تراکتور حل شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۴۴۵

معمای مظاهری و تراکتور حل شد

ماجرای پیچیده جدایی رشید مظاهری از تراکتور و شکایت متقابل دو طرف از همدیگر به پایان رسیده و به زودی به طور رسمی دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال می‌تواند قراردادش را با این تیم ثبت کند.

به گزارش ایسنا، پرونده جدایی رشید مظاهری از تراکتور به علت شکایت دو طرف از همدیگر در اتفاق فدراسیون‌های فوتبال دست به دست می‌شود و طی روزهای آینده رای نهایی این پرونده ابهام برانگیز صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرونده به گفته نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دارای وجوه مختلفی است که روند صدور رای را پیچیده کرده است. در واقع رشید مظاهری که با فسخ یک طرفه قراردادش از تراکتور جدا شده، با شکایت در کمیته تعیین وضعیت، خواستار دریافت مطالبات معوقه خود از این باشگاه شده است. او هم‌چنین برای فسخ قرارداد خود، مدعی است که برای سال دوم و سوم هیچ مبلغی در قراردادش درج نشده بود و در نتیجه ملزم به ادامه همکاری با این تیم نیست.

از سوی دیگر، تراکتور ادله مظاهری برای فسخ قرارداد را قانونی نمی‌داند و مسوولان این باشگاه مدعی هستند که قرارداد او برای سال دوم و سوم همکاری دارای مبلغ مشخصی است که این ادعا از سوی دروازه‌بان جدید استقلال رده شده چرا که او مدعی است تراکتور اسناد قرارداد سال دوم و سوم را جعل کرده است.

در نتیجه این اختلاف نظر و با توجه به این که پای جعل سند به میان آمده است، پرونده تراکتور و مظاهری برای راستی آزمایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد و دو طرف به دفاع از مواضع خود پرداختند.

* جزییات رسیدگی به پرونده مظاهری و تراکتور

با گذشت چندین هفته از این پرونده، کمیته تعیین وضعیت در شرف اعلام رای این پرونده قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات و تعیین و تکلیف دو تیم استقلال و تراکتور و همین‌طور رشید مظاهری است.

در حال حاضر کمیته انضباطی نتیجه بررسی‌های خود در این پرونده را به کمیته تعیین وضعیت بازگردانده که به گفته مسوولان باشگاه تراکتور نیز، رای پرونده به سود دروازه‌بان کنونی استقلال بوده و کمیته انضباطی درج مبلغ برای سال دوم و سوم قرارداد مظاهری را قانونی ندانسته است.

از سوی دیگر، ادعای رشید مظاهری مبنی بر دریافت نکردن بخشی از مطالباتش از سال گذشته به نفع او شده و باشگاه تراکتور باید مبلغ ۶۰۰ میلیون تومانی باقی مانده از سال گذشته را به حساب مظاهری واریز کند. در عین حال تراکتور به این موضوع معترض شده و نسبت به این حکم شکایت مجددی در کمیته استیناف به جریان انداخته است.

آن‌ها مدعی هستند که این بازیکن به علت غیبت در دو بازی نیمه نهایی و فینال جام حذفی با حکم کمیته انضباطی این باشگاه، مشمول کسر ۲۰ درصد از قرارداد شده و به همین دلیل به باقی مانده قرارداد خود نرسیده است.

در نهایت، کمیته تعیین وضعیت جدایی این بازیکن را به علت نداشتن مبلغ برای سال دوم و سوم، قانونی تشخیص داده و پرونده طی روزهای آینده با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال بسته می‌شود. البته تراکتور می‌تواند مراحل بعدی رسیدگی به پرونده را در کمیته استیناف پیگیری کند.

در روزهای گذشته نیز، مدیرعامل جدید تراکتور به محکومیت تیمش مبنی بر پرداخت جریمه مالی به این دروازه‌بان ملی‌پوش اذعان کرده بود که جمشید نورشرق آن را تایید نکرده است.

در نتیجه مظاهری می‌تواند بدون هیچ مشکلی قرارداد خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال در سازمان لیگ ثبت و در بازی‌های استقلال در بیستمین دوره لیگ برتر شرکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رشید مظاهری تيم فوتبال تراكتور کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال تيم فوتبال استقلال تهران استانی ورزشی برای سال دوم و سوم کمیته تعیین وضعیت کمیته انضباطی رشید مظاهری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران از اجرایی شدن محرومیت تعلیقی سیدحسین حسینی خبر داد.

در این حکم آمده است:

در خصوص گزارش واصله علیه سیدحسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به‌لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی درخصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • اعلام رای دیدار جنجالی؛ تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد