Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از صداوسیما، علیرضا زالی در برنامه تیتر امشب گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا ظرفیت نهادی نوین، فرابخشی و بین نهادی مستقل دارد.

او با اشاره به دیدار امروز رئیس و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با رهبر انقلاب افزود: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند شکل گیری یک عقبه میدانی برای ستاد ملی مقابله با کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ادامه داد: چهره فراگیر، متکثر و فرسایشی که این ویروس در کشور ایجاد کرده، به گونه‌ای است که بخش زیادی از توان و استطاعت دستگاه‌های اجرایی مصروف شده است.

او گفت: با توجه به ازمان و فرسایشی بودن این فرایند، لازم است که با طراوت و بازآرایی جدید، همه دستگاه‌های اجرایی و ذیربط، حول مصادیق و منویات مجموعه ستاد ملی فعالیت کنند.

زالی تاکید کرد: شرایط فعلی و سختی، صعوبت و چالش‌های فراسویی و نوینی که در عرصه مقابله با این ویروس وجود دارد، به گونه‌ای اقتضا می‌کند که همه دستگاه‌ها مجدداً با فرض یک آرایش شبه جنگی، وارد میدان شوند و همه بضاعت دستگاه‌ها در زمره ممارست ستاد ملی قرار گیرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در ادامه اعلام کرد: به علت داشتن ساختار منسجم و توانمند بهداشتی، بارها مورد ستایش سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته ایم.

به گفته او مردم باید بیشتر به فرزندانشان در مراکز درمانی اعتماد کنند و در امر بیماریابی یاریگر جوانان خود باشند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران تاکید کرد: با بیماریابی سریع و درمان زودرس، مراجعه بیماران بدحال با شرایط وخیم به مراکز درمانی کمتر خواهد شد و باعث می‌شود از بار این مراکز کاسته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی زالی مقابله با کرونا ویروس کرونا آرایش جنگی علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی مقابله با کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بازدید از مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد با کمبود‌های زیرساختی، نیروی انسانی و منابع مالی روبه‌رو است، با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توانیم این مسائل را حل کنیم تا این فاصله و خلا در حوزه زیرساخت جبران شود.

وی افزود: نگاه دولت در این عرصه حمایتی بوده و اقدامات مختلفی نیز در این راستا انجام شده است، برای مثال ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مستقر در شهرک مینودر نیز با مشکلاتی روبه‌رو بود که با نگاه حمایتی مشکلات آن پیگیری و حل شد، در خصوص مشکلات زیرساختی و منابع موجود نیز باید با همین رویکرد عمل کنیم.

کاظمی با بیان اینکه در صورت حل مشکلات در حوزه زیرساختی و منابع، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می‌توانند بر ماموریت اصلی خود تمرکز بیشتری داشته باشند گفت: ماموریت مقابله با مواد مخدر و اعتیاد باید به صورت منظومه‌ای دنبال شود.

به گفته این مسئول، تهدیدات حوزه اعتیاد همواره در حال به‌روزرسانی است و با گذر زمان در همه عرصه‌های توزیع، تولید، مصرف و مخاطب شاهد موارد جدید هستیم که همه دستگاه‌های متولی نیز باید برای مقابله و پیشگیری از آنها به‌روز شوند تا بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: چرخه مواد مخدر منظومه‌ای است و اگر جایی با مشکل روبرو شود، کل کار زیر سوال می‌رود، با اینحال هم کنون در این حوزه پنج کمیته شورای مقابله با مواد مخدر شکل گرفته که همه چرخه‌ها باید مانند دستگاه و ماشین منظم حرکت کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، امنیتی و اجتماعی در استان قزوین وجود دارد و باید از این فرصت برای استفاده از ریشه کن شدن اعتیاد و مواد مخدر بهره برد.

کاظمی به تغییر مصرف مواد مخدر و تغییر سن اعتیاد اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات فرهنگی و آموزشی را باید جدی‌تر پیگیری کرد و از منابع شهرداری‌ها و ظرفیت صدا و سیما می‌توان در قالب تفاهم نامه سه جانبه استفاده کرد تا با تولید محتوای فاخر شاهد تحول در حوزه پیشگیری و اطلاع‌رسانی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی