Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:34:50 GMT

دستگیری عامل آتش سوزی مطب پزشک شیرازی در کازرون

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۴۵۶

دستگیری عامل آتش سوزی مطب پزشک شیرازی در کازرون

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اعلام کرد: درپی وقوع یک فقره آتش سوزی مطب دکتر در خیابان زند شیراز که متهم از صحنه گریخته بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات مطلع شدیم متهم پس از ارتکاب این بزه به کازرون سفر و خود را مخفی کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون افزود: پس ازهماهنگی با مقام قضایی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدیم متهم را شناسایی و در یکی از محلات کازرون در مخفیگاهش دستگیر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زراعتیان اظهار داشت: متهم دربارجویی اولیه علت و انگیزه خود را داشتن مشکل روانی بیان کرد.

این آتش سوزی ششم شهریور ۹۹ رخ داد که مسئول روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس به ایرنا گفته بود: مردی ۳۲ ساله با مراجعه به مطب پزشک خود در بلوار زند نبش خیابان صورتگر شیراز اقدام به آتش کشیدن این محل با استفاده از بنزین کرد.

سرهنگ حمید افرامن علت این رخداد را نامعلوم عنوان کرد و گفت:پزشک این فرد که مطب او به آتش کشیده شده است اعلام کرده که این فرد از بیماری اعصاب و روان رنج می برد.

افرامن بیان کرد: این رخداد تلفات جانی نداشته اما براساس نظر کارشناسان به ساختمان خسارت زیادی وارد شده است.

کازرون از شهرستان های غربی فارس است و فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۱۲۰ کیلومتر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی کازرون آتش سوزی مطب پزشک عامل آتش سوزی دستگیری علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه ایرج مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران

مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، زمستان امسال، فردی به شعبه نهم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: یکی از اقوام نزدیک من که زن جوانی است، برای مراجعه به مطب یک پزشک از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانم حادثه‌ای برای او اتفاق افتاده باشد؛ لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی پی بردند که زن جوان به مطب پزشک مراجعه نکرده همچنین در استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران اثری از او یافت نشد.

کارآگاهان در گام بعدی دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند زن جوان هنگامی که پای خود را از درب خانه به بیرون گذاشته سوار بر خودروی پراید سبزرنگ شده و ماشین موردنظر به مکان نامعلومی رفته است که همین سرنخ کافی بود تا فرضیه وقوع جنایت پررنگ شود.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند و هویت صاحب پلاک خودروی پراید را شناسایی کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد، وسیله نقلیه موردنظر در آن زمان برای مسافرکشی در اختیار مرد جوانی به نام هومن بوده است.

اقدامات فنی و مخابراتی نیز نشان می‌داد، هومن که کارگر تاسیساتی بوده و گاهی‌ اوقات برای درآمدزایی با خودروی پراید سبزرنگ مسافرکشی می‌کرده از گذشته زن گمشده را می‌شناخته و با او ارتباط داشته است.

اعتراف تلخ مرد جوان به قتل دوست صمیمی در جنوب تهران

بدین ترتیب کارآگاهان خیلی زود هومن را دستگیر کردند؛ متهم در جریان تحقیقات منکر هرگونه ارتباط با فرد گمشده بود اما پس از مواجه با مدارک موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک پرده برداشت و ماجرا را اینطور توضیح داد: زن جوان را از گذشته می‌شناختم و این روز‌ها شدیداً به پول نیاز داشتم؛ روز حادثه قرار شد تا زن گمشده را به مطب پزشک ببرم اما در میان راه هنگامی که متوجه شدم او طلا به همراه دارد برای سرقت وسوسه شدم.

مرد جنایتکار در ادامه گفت: در یک لحظه به زن جوان داخل خودرو حمله کردم و وی را به قتل رساندم؛ پس از ارتکاب جنایت جسد را داخل کیسه پلاستیک قرار دادم و به روستای "هیو" واقع در ساوجبلاغ بردم و آن را  به آتش کشیدم؛ از زن جوان نیز 6 النگو و یک گردنبند طلا سرقت کردم.

پس از این اعترافات هولناک‌، کارآگاهان اداره چهارم، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به همراه متهم راهی روستای موردنظر شدند و جسد سوخته زن جوان را کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • عامل کلاهبرداری با رسید‌های جعلی دستگیر شد
  • برگزاری جشنواره بنی‌آدم در شیراز؛ ۵ فروردین‌
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • شیراز میزبان جشنواره نوروزی «بنی‌آدم» می‌شود
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • از محکومیت احتکارکننده لوازم یدکی خودرو تا صدای زنگ قاچاق در بار لوازم صوتی در فارس
  • محدودیت‌های ترافیکی در مقاصد گردشگری شیراز
  • دستگیری عامل جنایت خانوادگی در خواب!