Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه؛متن پیام تسلیت سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات به شرح ذیل میباشد.

بی شک غمگین ترین شخصیت در سالروز شهادت یازدهمین گوهر تابناک آسمان امامت و ولایت در عصر غیبت فرزند غایبش حضرت مهدی مولانا ارواحناه فداه ست و باران اشک را در بی شکیب ترین لحظات انتظار بهانه ساخته و فرزند غایبش را سر سلامت می گوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت امام "سِرِّ مَن رَاه" آغاز جوشش خون در شریانهای تشیع علوی، در غم عظمای غیبت است.

در کلام و سیره امام حسن عسکری(ع) از مهمترین علامات شیعه زیارت اربعین را بیان فرمودند! و این سِرِّ مَستور این سالها در حماسه پیاده روی اربعین هویدا شد، ولی از دست رفتن سعادت حضور در پیاده‌روی اربعین، امسال را متفاوت از قبل، و فضا را برای مشتاقان و ارادتمندان مجالس اهل بیت توأم با نسیم غربت کرد.

دعا کنیم در سال آینده و تمام سال‌های پیش رو، با رفع گرفتاری‌ها و بیماری‌ها، در موعد اربعین دوباره خیل زوار و عشاق اباعبدالله از ایران و سرتاسر عالم، گرد شهر کربلا همچون نگینی حلقه زنند و عطر بهشت زمین را استشمام کنند.

آری به امید آن روز که در صبح آدینه صدای منتقم ثارالله(خون خدا)، حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف را از افق کعبه معظمه بشنویم.
 
در پایان لازم می دانم درگذشت ابوالشهدین حاج گرجی کیان نژاد که همواره با روضه و مجالس اهل بیت مانوس بود را به فرزندان معزز و جامعه ایمانی کهگیلویه بزرگ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

اللهم عجل الولیک الفرج

سید فرزاد نجات نیا
دستیار وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات

46

کد خبر 1447297

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: کشور‌ها داده‌های فضایی را به ما نمی‌دهند

عیسی زارع پور، گفت: صنعت فضایی در ۱۴۰۲ سال پرباری را پشت سرگذاشت و به نوعی درخشان‌ترین سال در حوزه فضایی با شش پرتاب موفق و قرارگیری چندین ماهواره در فضا بود و این مسیر در سال جدید هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی، ادامه داد: داده‌های فضایی می‌تواند راهگشا باشد، امروز شاهدیم که کشور‌های صاحب فناوری داده‌های خاص را در اختیار ما قرار نمی‌دهند به همین دلیل هم هست که ما باید خودمان به دنبال آن برویم.

زارع پور، بیان کرد: در صنعت فضایی استاندار‌های پیچیده‌ای داریم که از استاندارد‌های نظامی هم بالاتر است، برخی قطعات، قطعات خاصی هستند که صرفا در صنعت فضایی کاربرد دارند و متخصصان جوان ما توانسته‌اند آنها را بومی کنند.

 منبع : سیتنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • وزیر ارتباطات: کشور‌ها داده‌های فضایی را به ما نمی‌دهند
  • مامای بابلی: اجر و بزرگی را برای رهبرم از خدا می‌خواهم
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • در کنگره شهدا باید بتوان پیام شهیدان را به دل‌ها منتقل کرد
  • یادواره شهیدان مویدی زاده و آران در کهگیلویه
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • دریافت یک پیام لیزری در فضا