Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوربس روز شنبه به نقل از آمار کمیسیون فدرال انتخابات نوشت در دو هفته نخست اکتبر دست‌کم ۲۳ میلیاردر یا همسرانشان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به کارزار انتخاباتی بایدن کمک کرده‌اند.

۱۰ میلیاردر یا همسران آنان نیز ۹۰۷ هزار دلار به کارزار انتخاباتی ترامپ کمک کرده‌اند.

بیشتر میلیاردر‌هایی که به رئیس‌جمهوری آمریکا کمک کرده‌اند از رفقای او هستند و در میان حامیان مالی بایدن، جری یانگ از مؤسسان تارنمای یاهو نیز دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخلاف کارزار‌های انتخاباتی که در دریافت کمک‌های مالی با محدودیت مواجهند، گروه‌های حامی نامزد‌های انتخابات ۱۳ آبان توانسته‌اند ده‌ها میلیون دلار از میلیاردر‌ها جذب کنند.

شلدون اَدِلسون کازینو دار معروف و همسرش هم در حمایت از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان ۷۵ میلیون دلار پرداخت کردند.

یکی از گروه‌های حامی بایدن نیز از میلیاردر‌های حوزه فناوری اطلاعات ۷۴ میلیون دلار دریافت کرده است.

حمایت مالی از نامزد‌های انتخاباتی در آمریکا یکی از معیار‌های مقبولیت و توانایی شخص در بسیج امکانات است و جایگاه وی را نشان می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جوبایدن انتخابات آمریکا جمهوری خواهان دونالد ترامپ پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!

به گزارش خبرآنلاین محافظه‌کاران این گاف و لغزش‌های زبانی دیگر از سوی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را اثباتی دیگر بر این مساله می‌دانند که بایدن ۸۱ ساله برای اداره امور کشورش مناسب نیست.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، بایدن در جریان سخنرانی در کارزار انتخاباتی در پنسیلوانیا درحالیکه از رای‌دهندگان آمریکایی می‌پرسید که آیا به او در انتخابات نوامبر رای می‌دهند یا به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، یک سری واژگان را به کار برد که به واکنش حضار انجامید.

به نقل از ایسنا او گفت: «آیا آماده‌اید تا اتحاد را به جای تفرقه انتخاب کنید؟ شرافت را به جای ویرانی؟ حقیقت را به جای دروغ‌ها؟ آزادی را به جای دموکراسی؟ اینجا آمریکاست.»

وقتی بایدن از عبارت «آزادی به جای دموکراسی» استفاده کرد، با خنده حضار روبرو شد و اینفلوئنسرها و کارشناسان محافظه‌کار به آن واکنش نشان دادند.

یکی از این کارشناسان محافظه‌کار در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «وقتی مردم نگران کاهش قدرت ادراک رونالد ریگان در پایان دور دوم ریاست جمهوری او بودند، اصلا شبیه به الان بایدن نبود. به آینه نگاه کنید و صادقانه از خود بپرسید آیا این همانی است که شما می‌خواهید برای چهار سال دیگر مسئول امنیت، اقتصاد و کشور ما کنید؟»

بایدن مدت‌هاست که بابت این گاف‌ها، خطاهای زبانی و عدم تمرکزش معروف است، به طوری که در سخنرانی کارزار ۲۰۱۹ اعلام کرد: «ما اتحاد را به جای تفرقه انتخاب می‌کنیم. ما علم را به جای تخیل انتخاب می‌کنیم. ما راستی را به جای حقیقت انتخاب می‌کنیم.»

جمهوری‌خواهان آمریکایی تاکید دارند که قدرت ادراک بایدن در حال زوال است و این زوال، در سه سال حضورش در کاخ سفید سرعت پیدا کرده است. تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از بایدن درحالیکه دارد با افرادی خیالی دست می‌دهد، وقتی بیرون است، گم شده یا به خبرنگاران می‌گوید که با سران کشورهایی که مدت‌هاست درگذشته‌اند، دیدار داشته، نشان‌دهنده زوال عقل اوست.

فوریه ۲۰۲۴ بود که رابرت هور، دادستان وزارت دادگستری آمریکا به این نتیجه رسید که بایدن را در سوءمدیریت اسناد محرمانه متهم نکند و در گزارشی نوشت که بایدن از نوعی زوال عقل رنج می‌برد و برای آنکه یک جرم را مرتکب شود، فاقد «اراده» است. در نظرسنجی ماه گذشته آسوشیتدپرس مشخص شد که شش نفر از هر ۱۰ بزرگسال آمریکایی نسبت به ظرفیت ذهنی بایدن برای اداره امور کشورشان تردید دارند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898185

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند