Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، کومان در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو گفت:"ترکیبی که انتخاب کردم برای این بود که کنترل بازی را به دست داشته باشیم. پست لئو را تغییر دادیم تا بیشتر عمق دفاع حریف را در اختیار داشته باشیم و حضور بازیکنان در جناحین به ما کمک کرد تا توپ را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور می کنم که بازی خوبی داشتیم.بعد از گل دوم به تیم زمان دادم تا خودش را پیدا کنم. بعد از آن دمبله و ترینکائو وارد زمین شدند تا با سرعت بیشتری از جناحین نفوذ کنند. می دانستیم که تصمیمی ریسکی است اما شکست خورده بودیم و باخت 1-2 با 1-3 برای ما فرقی نداشت."

         

 

وی در مورد صحنه پنالتی لنگله روی راموس بیان کرد:" از نظر من پنالتی نبود. امیدوارم که روزی بحث داور ویدیویی با شفافیت برایم توضیح داده شود. داور ویدیویی فقط در تصمیم های علیه بارسلونا دخالت می کند. روی پنالتی مسی یا صحنه های دیگر دخالتی نداشتند. سوال من این است که چرا داور ویدیویی فقط علیه بارسلونا دخالت می کند. داور ویدیویی می تواند خیلی مفید باشد اما به شرطی که همه تیم ها یکسان تصمیم بگیرد. راموس روی لنگله خطا کرد. درست است که به لنگله پیراهنش دست زد اما اگر راموس به خاطر این اتفاق قرار بود روی زمین بیافتد باید به جلو می افتد نه به عقب. پنالتی نبود. داور ویدیویی باید وظایف خود را انجام بدهد. پنالتی روی جریان بازی خیلی نقش داشت."

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا ال کلاسیکو کومان داور ویدیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از یک ماه دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، سه‌شنبه شب هفته گذشته در مسابقه برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به میدان رفت که در حضور تعویضی خود نتوانست مثمر ثمر کار کند و مانع از شکست و حذف تیمش شود، اما او حالا با اتفاق غیر منتظره‌ای در دیدار لیگ برتری پرتغال برابر ویزلا مواجه شده است.

مهاجم ایرانی پورتو که در 16 مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال نتوانسته آمار مورد انتظارش را داشته باشد و فقط سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در دو دیدار جام حذفی یک گل زده و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز هفت بار به میدان رفته و دو گل و دو پاس گل ثبت کرده، حالا با اتفاق عجیبی مواجه شده است.

مهدی طارمی که آمار گلزنی پایین‌تری در مقایسه با مدت مشابه نسبت به تمام سالیان گذشته در لیگ برتر پرتغال بر جای گذاشته و نتوانسته نمایش همیشگی را ارائه کند، پس از سپری کردن مصدومیت یک ماهه و حضور تعویضی مقابل آرسنال، حالا در جدال با ویزلا از فهرست نفرات تیمش کنار رفته است.

مهاجم ایرانی پورتو که مصدومیتی نداشت و در تمرینات اخیرشان نیز حاضر بود، در اقدامی عجیب از سوی سرخیو کونسیسائو از فهرست نفرات تیمش کنار رفته و مقابل ویزلا غایب است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 24 شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو، یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال را مقابل ویزلا آغاز کرد که در این مسابقه مهدی طارمی برخلاف انتظار در فهرست حضور نداشت.

طارمی در سه تقابل اخیر پورتو مقابل ویزلا همواره گلزنی کرده و در دیدار رفت همین فصل هم از روی نقطه پنالتی با ضربه پنالتی موفق به انجام این کار شده بود، اما شنبه شب در فهرست قرار نگرفت

مهدی طارمی که پس از جام ملت‌های آسیا فقط یک بازی در لیگ برتر پرتغال با حضور تعویضی مقابل آروکا انجام داده و بعد از آن در یک مسابقه نیمکت‌نشین و در چهار بازی داخلی این کشور غایب بوده، در دیدار شنبه شب برابر ویزلا نیز از لیست خط خورد که برخی رسانه‌های پرتغال دلیل این اتفاق را تصمیم فنی از سوی سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو عنوان کردند، چراکه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت ستاره ایرانی اعلام نشده است.

طارمی چهار شب پس از اینکه در لیگ قهرمانان اروپا با احساس مصدومیت مقابل آرسنال به میدان رفت و بخاطر همین مسئله پشت ضربه پنالتی تیمش قرار نگرفت، حالا دوباره از فهرست اژدها فاصله گرفته است.

آخرین حضور فیکس طارمی در ترکیب پورتو در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال قبل از جام ملت‌های آسیا بود، اما طی یک ماه و نیم اخیر مصدومیت نگذاشته او دوباره در مسابقات داخلی جزو ترکیب تیمش قرار بگیرد و مقابل ویزلا هم غایب است که البته این بار رسانه‌های پرتغالی اعلام کردند مهاجم ایرانی مصدومیت ندارد.

طارمی که دوباره به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده و باید به زودی به تهران برگردد، برای نخستین بار بخاطر مسائل فنی پس از لژیونر شدن از فهرست کنار رفته که البته هنوز این موضوع به طور 100 درصد تایید نشده و احتمال دارد مهاجم ایرانی پورتو همچنان با مصدومیت مواجه باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی بارسلونا: مذاکرات متوقف شد
  • مکالمه ژاوی با داوران بازی مقابل اتلتیکو مادرید؛ بهش کارت بده و بندازش بیرون! + عکس
  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • ژاوی: از وقتی گفتم می‌روم متحول شده‌ایم!
  • اخراج ژاوی در بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور / عکس
  • ادامه حواشی ژاوی: اعتراض تا حد اخراج! (عکس)
  • کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو!