Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@12:27:43 GMT

خانه هلال در ظلع شرقی کوه تفتان ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۴۷۸

خانه هلال در ظلع شرقی کوه تفتان ایجاد شود

فرماندار خاش گفت: منطقه کوهستانی واقع در ضلع شرقی کوه تفتان نیازمند احداث خانه هلال است.

«صاحب گل صالحی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و دارا بودن ظرفیتهای گردشگری  موجود لازم است تا یک خانه هلال در منطقه ایجاد شود.

 

فرماندار خاش یادآور شد: منطقه کند زرد از نزدیکترین و سهل ترین مسیرهای صعود به قله تفتان برای کوهنوردان است و احداث مجتمع تفریحی گردشگری منطقه از جمله در خواستهای  مردمی است که باید پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صالحی تصریح کرد: این منطقه با  دارا بودن  باغات میوه های سردسیر از جمله زردآلو، انجیر و انگور ، انار، می تواند قطب کشاورزی در استان شود.

 

وی ادامه داد: در برخی نقاط هم  مشکل آنتن دهی و اینترنت وجود دارد که باید رفع شود.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: میوه های سردسیر آنتن دهی خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پارک محلی کوی فجر تمام شد

شهردار منطقه یک زنجان از اتمام ساخت پارک محلی کوی فجر خبر داد.

احمد شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: عملیات ساخت و احداث پارک محلی جدید مابین خیابان‌های ۵ و ۶ کوی فجر به مساحت ۳۵۰۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و در کمتر از شش ماه توسط شهرداری منطقه یک به اتمام رسید.

وی افزود: احداث پارک محلی در کوی فجر به مساحت ۳۵۰۰ هزار متر مربع با جدول‌گذاری و پیاده‌رو سازی و نصب مبلمان شهری و روشنایی به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این پروژه ۱۴۰۰ متر مربع پیاده‌رو سازی و پیور و ۸۵۰ متر طول جدول‌گذاری انجام و احداث شده است، ادامه داد: در احداث این پارک محلی، کاشت بیش از ۱۰۰ اصله درخت مثمر و غیر مثمر ،۳۰ نوع درخت و درختچه و گل‌های دائمی و مجهز به سیستم آبیاری قطره‌ای فضای سبز و درختان توسط فضای سبز منطقه یک انجام شده است.

شهردار منطقه یک زنجان با بیان اینکه در بخش تجهیز مبلمان پارک نیز شش عدد صندلی پارکی، یک عدد برج نوری جهت روشنایی پارک توسط اداره خدمات شهری شهرداری منطقه یک انجام گرفت، اضافه کرد: احداث پارک و فضای سبز در نقاط مختلف شهری جهت استفاده اهالی، زمینه‌ساز زیبایی مبلمان شهری و طراوت در سطح محلات منطقه است.

کد خبر 746103

دیگر خبرها

  • بهره برداری فاز یک و دو تصفیه خانه پرکندآباد در آینده نزدیک
  • ۲ مجموعه ورزشی در جنوب تهران احداث می‌شود
  • ساخت پارک محلی کوی فجر تمام شد
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو