Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه روز گذشته به دلیل داشتن علائم مشکوک به ویروس کرونا قرنطینه شد و دیدار تیمش مقابل روبین کازان را از دست داد.

«سرگئی سماک» سرمربی زنیت درباره آزمون گفت: آزمون احساس ناخوشی داشت و او را از لیست بازی خارج کردیم. منتظر جواب تستهای این بازیکن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه هم خبر داد مهاجم ایرانی زنیت به احتمال زیاد به بازی این تیم مقابل بورسیا دورتمند آلمان در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌رسد.

دورتمند و زنیت قرار است روز چهارشنبه هفتم آبان در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در کشور آلمان به مصاف هم بروند.

کد خبر 5055758

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال بشار رسن شجاع خلیل زاده ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی مهدی رسول پناه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون-بالدانزی؛زوج جدید رم/سردار موردتمجید ایتالیایی‌ها قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم ایتالیا و برایتون انگلیس ۲۴ اسفند و در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم برایتون به پایان رسید اما با توجه به برد ۴ بر صفر رم در دیدار رفت، این تیم در مجموع ۴ بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

در این بازی، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم از ابتدا در ترکیب تیم خود قرار داشت و ۹۰ دقیقه برای «جالاروسی» (لقب تیم رم) بازی کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند. او در دقیقه ۲۲ موفق به باز کردن دروازه برایتون شد اما داور خطای او را اعلام کرد تا گل آزمون مردود شود.

در این دیدار «روملو لوکاکو» و «دیبالا» دو مهاجم اصلی رم استراحت کردند و آزمون در کنار «توماسو بالدانزی» مهاجم ۲۰ ساله ایتالیایی در نوک خط حمله رم به کار گرفته شدند. سایت «forzaroma» در مورد این دیدار نوشت: با توجه به پیروزی ۴ بر صفر رم در بازی رفت، سرمربی این تیم تصمیم گرفت تا بازیکنان اصلی خود را استراحت دهد و از سردار آزمون، «توماسو بالدانزی» و «نیوکلا زالفسکی» در ترکیب خود بهره برد.

زالفسکی بر خلاف آزمون و بالدانزی بیشتر میل به بازی دفاعی داشت اما مهاجم ایرانی رم به همراه بالدانزی از سمت راست موقعیت‌هایی را روی دروازه برایتون شکل دادند. با این حال عملکرد آزمون در این بازی خوب بود و بالندانزی نیز خیلی تلاش کرد تا برای تیم خود مثمر ثمر باشد. آزمون و بالدانزی می‌توانند دو بازیکن با کیفیت برای جانشینی مهره‌های اصلی در رم باشند که این موضوع دست «ده‌روسی» را باز خواهد گذاشت.

کد خبر 6055979

دیگر خبرها

  • واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • تمجید ایتالیایی‌ها از سردار آزمون
  • لوکاکو به ساسولو هم نخواهد رسید
  • آزمون-بالدانزی؛زوج جدید رم/سردار موردتمجید ایتالیایی‌ها قرار گرفت