Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، وزارت امور خارجه ایران در حساب توئیتری خود با انتشار پیامی به زبان انگلیسی نوشت: با وجود اعتصاب غذای الاخرس و اعتراضات بین‌المللی، رژیم اسراییل از پایان دادن به بازداشت غیرقابل‌توجیه او خودداری کرده است سه ماه است که ماهر الاخرس بدون اتهامی در بازداشت به سر می‌برد. با وجود اعتصاب غذای او و اعتراضات بین‌المللی، رژیم اسراییل از پایان دادن به بازداشت غیرقابل‌توجیه او خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه افزود: اشغالگران باید به بازداشت‌های خودسرانه پایان داده و او و صدها فلسطینی را که ناعادلانه بازداشت شده‌اند، آزاد کنند. #ماهر_الاخرس_را_آزاد_کنید"

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فلسطین و اسرائیل وزارت خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۸۱ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار شهدای غزه به ۱۳ هزار و ۷۲۶ نفر رسید

 وزارت بهداشت فلسطین امروز (دوشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته هشت جنایت علیه غیرنظامیان ساکن نوار غزه مرتکب شده‌اند و در این مدت ۸۱ شهروند فلسطینی به شهادت رسانده و ۱۱۶ نفر دیگر را زخمی کرده‌اند.

براساس این بیانیه، شمار شهدای نوار غزه از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۱۵ مهرماه تاکنون به ۳۱ هزار و ۷۲۶ نفر رسیده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در این مدت ۷۳ هزار و ۷۹۲ نفر نیز زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نماینده فرانسوی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • شهادت ۸۱ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته/ شمار شهدای غزه به ۱۳ هزار و ۷۲۶ نفر رسید
  • یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
  • اعتراف موشه یعالون به یک حقه و فریب رژیم اسرائیل در مورد جنگ غزه
  • بازداشت شماری دیگر از فلسطینی‌ها طی ساعات گذشته
  • شهادت یک فلسطینی و تداوم یورش و بازداشت‌ها در کرانه باختری
  • احتمال ادامه گفتگو‌های برقراری آتش‌ بس در غزه
  • احتمال ادامه گفت‌وگوهای برقراری آتش‌بس در غزه
  • شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۵۵۳ نفر رسید
  • مقابله مبارزان فلسطینی با اشغالگران در نابلس