Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تله سور، «لئوپولدو لوپز» که در قیام نافرجام نظامی علیه دولت نیکلاس مادورو نقش مهمی داشت، با محکم شدن جایگاه مادورو در میان مردم ونزوئلا و شکست فعالیت مخالفان او، تصمیم به فرار از این کشور گرفت.

لوپز به دلیل نقش خود در قیام نافرجام نظامی علیه دولت مادورو در آوریل سال ۲۰۱۹ به حبس خانگیمتهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با فرار از حبس خانگی، یک سال و نیم گذشته را در محل اقامت سفیر اسپانیا در کاراکاس گذراند و در نهایت تصمیم به فرار از این کشور گرفت.

لوپز در توئیتی نوشت: مردم ونزوئلا، این تصمیم ساده‌ای نبوده است. مطمئن باشید هرکجا که باشم می‌توانم مبارزه کنم. او به مقصد خود اشاره‌ای نکرده است.

لوپز در حالی از ونزوئلا گریخته است که اقدام خوآن گوآیدو در مخالفت با دولت قانونی ونزوئلا به ریاست مادورو نیز کار به جایی نبرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات ونزوئلا نیکلاس مادورو آمریکای لاتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند

فرارو- آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم، رهبر شیعیان بحرین، حمله ایران به رژیم صهیونیستی در ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ را شجاعانه توصیف کرد و تاکید کرد که این یک وعده صادق است.

به گزارش فرارو، شیخ عیسی قاسم گفت: این حمله همچنین یک اعلام عملی صادقانه است و نشان می‌دهد که اگر سربلندی و امنیت ملت و بشریت اقتضا کند،  ایران از جنگی با هزینه‌های فزاینده فرار نخواهد کرد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • ایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد