Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس این آمار بیشترین افزایش قیمت در شهریور امسال مربوط به برنج پاکستانی باسماتی درجه یک بوده که قیمت آن با ۹۰.۳ درصد افزایش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان در مرداد سال قبل به ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در ماه مشابه سال جاری رسیده است.

البته قیمت برنج تایلندی، طارم اعلا و داخلی هاشمی درجه یک در این مدت به ترتیب ۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ۱۷.۱ و ۱۶.۶ درصد افزایش داشته و در شهریور امسال به حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰تومان، ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان و ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.

قیمت شکر سفید و شکر بسته ۹۰۰ گرمی نیز در شهریور امسال به ترتیب ۵۷.۶ و ۵۱.۴ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافته، به‌طوری‌که قیمت هر کیلوگرم شکر سفید و هر بسته ۹۰۰ گرمی شکر در مرداد امسال به حدود ۸۲۰۰ و ۸۱۰۰ تومان رسیده است.

قیمت گوشت مرغ هم با ۲۸.۶ درصد افزایش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان در شهریور سال قبل به حدود از ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان در شهریور امسال رسیده است.

اما قیمت گوشت گوساله و گوسفندی در این مدت ۸.۳ و ۱.۵ درصد کاهش یافته و قیمت آن‌ها در آخرین ماه تابستان امسال به حدود ۷۹ هزار تومان و ۹۷ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت این دو محصول در شهریور سال قبل به ترتیب حدود ۸۶ هزار و ۱۰۰ و ۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

البته به جز برنج طارم اعلا و داخلی هاشمی درجه یک، قیمت همه اقلام یاد شده در مرداد امسال نسبت به ماه قبلش کاهش یافته و میزان کاهش قیمت‌ها طی یک ماه هم بین ۰.۳ درصد (برنج تایلندی) تا ۶.۷ درصد (شکر سفید) بوده است.

پربیننده ترین گل‌فروشی‌ها پرپر شدند قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز به مرز ۱۴۰هزار تومان رسید نرخ واقعی هر کیلو مرغ چند؟ احتمال فاسدشدن ۲۰۰هزار تن برنج وارداتی در گمرکات فروش بزرگ بنزین در بورس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنج شکر قیمت شکر قیمت گوشت قیمت برنج کالای اساسی گوشت مرغ گوشت گوساله قیمت کالای اساسی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شهریور امسال سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد

سعید احمدی مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌غربی گفت: ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در استان ثبت شده که این آمار نشان می‌دهد که در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، میزان وقوع تولد ۱.۵ درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: با توجه به آمار، روزانه حدود ۱۳۹ تولد در آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده که ۲ تولد کمتر از سال ۱۴۰۱ برآورد می‌شود.

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان‌غربی ادامه داد: پارسال همچنین ۱۶ هزار و ۶۲۱ مورد فوت در استان به ثبت رسیده که ۲۵۲ مورد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

احمدی اظهار کرد: طبق آمار، روزانه به طور متوسط حدود ۴۶ نفر در آذربایجان‌غربی فوت می‌کنند که حدود یک نفر نسبت به سال ۱۴۰۱ بیشتر شده است.

روند کاهشی تولد نوزاد در آذربایجان‌غربی طی سال‌های اخیر تداوم داشته به طوری که از حدود ۷۰ هزار مورد تولد در سال ۱۳۹۳ به حدود ۵۰ هزار مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد