Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ مخالف تعویق مسابقات بود، اما تابع ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با تعویق مسابقات لیگ بیستم اظهار داشت: تعویق مسابقات لیگ برتر به ضرر سازمان لیگ و باشگاه‌ها است و به همین دلیل با آن مخالف بودیم، اما سازمان لیگ تابع تصمیمات ستاد مقابله با کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ باید مدافع باشگاه‌ها و فوتبال باشد و تعویق مسابقات زیان‌های مالی زیادی دارد. کشور‌های دیگر هم درگیر کرونا هستند، اما لیگ‌هایشان برگزار می‌شود. لیگ بیستم به تعویق می‌افتد، اما به هیچ عنوان لغو نمی‌شود، چون به ضرر همه تیم‌ها و فوتبال کشور است.

وی در ادامه در خصوص شرایط باشگاه نساجی برای میزبانی در لیگ بیستم، تصریح کرد: عوض کردن چمن زمین ورزشگاه شهید وطنی از مصنوعی به طبیعی، یک سال زمان می‌برد و به فصل پیش‌رو نمی‌رسید. بنابراین نساجی در فصل آینده هم در ورزشگاه خود میزبانی می‌کند. ورزشگاه ساری چمن طبیعی دارد، اما اسکوربورد ندارد و بنابراین چاره‌ای نیست که نساجی در آنجا بازی کند. چمن این ورزشگاه را هم ترمیم کرده‌اند تا وضعیت آن بهتر شود.

مشاور رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان پیرامون وضعیت تیم فوتبال رایکا بابل خاطرنشان کرد: رایکا بدهی دارد و باید تکلیف بدهی‌هایش را برای فصل آینده مشخص کند. یکی از بدهی‌های این باشگاه به دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی است که باید با وی به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به وضعیت تیم‌های لیگ برتری در آستانه آغاز لیگ بیستم

انتهای پیام/

برچسب ها: غلامرضا بهروان سازمان لیگ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ بیستم غلامرضا بهروان سازمان لیگ تعویق مسابقات سازمان لیگ لیگ بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی روز پنجشنبه ۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه شب‌های قدر، ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی با بخشش شاکیان و کمک یک خیر گنبدی آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بدهی این زندانیان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که به حرمت ماه مبارک رمضان، نیمی از این بدهی از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از مابقی این بدهی این زندانیان توسط خیر گنبدی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال