Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

صد‌ها تظاهرکننده شامگاه شنبه در برابر مقر سفیر فرانسه در فلسطین اشغالی برای محکوم کردن سخنان امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره کاریکاتور‌های حضرت محمد (ص) تظاهرات کردند.

همچنین تظاهرکنندگان خشمگین در نوار غزه عکس‌های رئیس جمهور فرانسه را آتش زدند. یک تیم خبرنگاران خبرگزاری فرانسه اعلام کرد تظاهر کنندگان -که چهره برخی از آن‌ها با ماسک بهداشتی پوشیده بود- در حالی که شعار نوشته‌هایی به زبان عربی در دفاع از حضرت محمد (ص)، پیامبر اسلام به همراه داشتند، بعد از نماز مغرب در یافا، شهری در کنار تل آویو که اکثریت جمعیت آن را عرب‌ها تشکیل می‌دهند، به تجمعی اعتراضی دست زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین بخاری، یکی از تظاهرکنندگان در حالی که رئیس جمهور فرانسه را به حمایت از ”راست گرایان افراطی“ متهم می‌کرد، گفت پیامبر ”مقدس‌ترین شخصیت اسلام است و کسی که به او توهین کند، به همه یک امت توهین کرده است“.

بعد از سخنان تحریک آمیز امانوئل مکرون که وعده داده بود ”از (انتشار) کاریکاتور‌های حضرت محمد (ص) امتناع“ نخواهد شد، درخواست‌ها برای تحریم محصولات فرانسوی روز شنبه به طور مکرر در بسیاری از کشور‌ها یا سرزمین‌های خاورمیانه تکرار شد.

رئیس جمهور فرانسه روز پنجشنبه این سخنان را برای ادای احترام به ساموئل پاتی اعلام کرده بود که بعد از نشان دادن کاریکاتور‌های حضرت محمد (ص) به شاگردان خود در کلاس درس، یک افراطی سر وی را از تنش جدا کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه حضرت محمد ص رئیس جمهور فرانسه رئیس جمهور فرانسه حضرت محمد فرانسه فلسطین مسلمانان رئیس جمهور فرانسه رئیس جمهور فرانسه حضرت محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع اسرائیل جمعه ۳۱ فروردین‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی به ویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری پس از اقامه نمازجمعه 31 فروردین‌ماه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت می‌شود در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسالامی استان کرمانشاه، گفت: این مراسم در کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضریح مطهر حضرت هلال بن علی (ع) غبار روبی و عطرافشانی شد
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر