Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:00:07 GMT

محکومیت ۲ میلیاردی آهن فروش متخلف در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۱۸۲۰

محکومیت ۲ میلیاردی آهن فروش متخلف در اردبیل

محکومیت ۲ میلیاردی آهن فروش متخلف در اردبیل، وصول جریمه ۱.۴ میلیاردی پرونده قاچاق البسه در زنجان، محکومیت پنج میلیاردی برای قاچاق موتورسیکلت در آذربایجان غربی، رسیدگی ۴۸ ساعته تعزیرات مرکزی به پرونده کلان قاچاق ارز از آخرین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از حکم ۲ میلیارد ریالی برای پرونده گران‌فروشی تیرآهن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رحیمی آذر، تصریح کرد: بر اساس شکایت شاکی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد تخلف گران‌فروشی یک آهن فروش، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

وی با بیان این مطلب که برخورد قاطع با گران‌فروشی جزو وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی است، افزود: با ارجاع پرونده به تعزیرات موضوع به قید فوریت در شعبه چهارم مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و مبلغ ۵۳۱ میلیون ریال در حق شاکی پرونده محکوم شد.

وصول جریمه ۱.۴ میلیاردی پرونده قاچاق البسه در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی البسه در زنجان وصول شد.

مرتضی ممیزی، تصریح کرد: پرونده قاچاق البسه در شعب این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله و پرداخت جریمه صادر کرد.

ممیزی اظهار کرد: با قطعی شدن حکم صادره و ارجاع پرونده به واحد اجرای احکام و با پیگیری واحد مذکور، جریمه یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریالی وصول و پرونده مختومه شد.

محکومیت پنج میلیاردی برای قاچاق موتورسیکلت در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت پنج میلیارد ریالی برای قاچاق موتورسیکلت خبر داد.

محمد اقوامی اظهار کرد: مأمورین کلانتری شهرستان خوی حین گشت زنی به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک مشکوک و با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی مالک، موتور سیکلت به ظن قاچاق ضبط و گزارش به تعزیرات حکومتی شهرستان خوی ارسال شد.

وی افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان خوی با توجه به گواهی گمرک در مورد عدم مطابقت موتورسیکلت مکشوفه با اسناد ابرازی از سوی متهم و عدم ارائه مدارک، تخلف را محرز و متهم را به ضبط موتورسیکلت مکشوفه و پرداخت پنج میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رسیدگی ۴۸ ساعته تعزیرات مرکزی به پرونده کلان قاچاق ارز

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی از جریمه ۵۲ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق ارز ظرف ۴۸ ساعت خبر داد.

بهرام براری اظهار کرد: با کشف ۳۴۹ هزار و ۵۷۰ دلار آمریکا و ۹۴۶ هزار و ۵۰۰ دینار عراقی و ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده با قید فوریت انجام شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی، افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از استعلام و احراز تخلف، در مدت ۴۸ ساعت متهم را به ضبط ارز قاچاق و پرداخت ۵۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کد خبر 451620

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی قاچاق کالا و ارز گران فروشی قاچاق موتورسیکلت گرانفروشی آهن پرونده تخلف محکومیت قانون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تعزیرات حکومتی استان پرونده قاچاق میلیارد ریال پنج میلیارد میلیون ریال ۲ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا لطفی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پرونده قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لطفی، افزود: مأموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را از یک کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085636

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج