Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو عصر شنبه سوم آبان ماه با معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.
 
وی در این باره در صفحه توئیترش نوشت: بعداز ظهر شنبه در دیداری سازنده با آقایان شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر و خلف خلف اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص آخرین تحولات جنگ جاری، به ویژه در مناطق نزدیک مرزهای کشورمان و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران به تفصیل رایزنی و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران چندی پیش نیز درصفحه توئیترش درباره موضع ایران در خصوص مناقشه قره باغ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان نوشت: سیاست خارجی ایران در واشنگتن، لندن، پکن، باکو، ایروان، مسکو یا آنکارا تعیین نمی‌شود، با استقلال و اقتدار در تهران درباره منافع ملی و امنیت کشور تصمیم می‌گیریم.
 
وی افزود: جنگ روانی و رسانه‌ای دولت‌ها، رژیم‌ها یا «محافل خاص» هیچ تاثیری در آنچه که باید انجام بشود یا نشود، ندارد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار محمدحسن حبیب‌اله‌زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارایه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و همکاری‌های دو‌جانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسئولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه‌های لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه نمود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • پاسخ ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • پاسخ سفیر ایران به سفیر رژیم صهیونیستی در باکو: ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد/ از این‌ پس کوچکترین شرارت شما پاسخ کوبنده ای دریافت خواهد کرد
  • پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • هشدار امیرعبداللهیان به اسرائیل در رایزنی با همتایان خود