Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@03:21:05 GMT

آغاز طرح آمران سلامت از روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۱۰۵

آغاز طرح آمران سلامت از روز دوشنبه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر از آغاز طرح آمران سلامت با هدف توزیع ماسک و مواد ضدعفونی توسط جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اکبر همتی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه طرح آمران سلامت را در سطح کشور اجرا خواهد کرد.

او افزود: در این طرح از ظرفیت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد همچنین طرح اشاره شده به طور همزمان در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه در طرح آمران سلامت از تمام ظرفیت برای آموزش همگانی و همراهی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی این ویروس استفاده خواهد شد، تصریح کرد: در فرایند اجرای طرح چنانچه کمبودهای در رابطه با لوازم بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی وجود داشته باشد این اقلام در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه به مسئله معیشتی در جمع  اعضای ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: از محل کمک‌های انجام شده به جمعیت هلال احمر، 80 هزار بسته غذایی به مدت 10 روز در بین افراد نیازمند در سطح کشور توزیع خواهد شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: کماکان جمعیت هلال احمر رابط و پلی بین افراد دارا و ندارا و نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا همانند گذشته خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر همتی آمران سلامت اکبر همتی طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد