Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:59:14 GMT

دفاع زیدان از تصمیم داور ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۱۹۷

دفاع زیدان از تصمیم داور ال کلاسیکو

زین الدین زیدان با اشاره به بازی بی‌نقص تیمش در پیروزی سه بر یک برابر بارسلونا، از تصمیم داور دیدار ال‌کلاسیکو روز گذشته(شنبه) مبنی بر اعلام ضربه پنالتی به سود کهکشانی‌ها دفاع کرد.

به گزارش مشرق، نخستین ال‌کلاسیکو فصل جدید لالیگا در نیمه نخست با گل‌های «فده والورده» و «آنسو فاتی» با تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خوان مارتینز مونئرا» داور دیدار پس از مشورت با کمک داور ویدئوی (VAR) و بازبینی صحنه کشیده شدن پیراهن «سرخیو راموس» توسط «کملنت لنگله» در محوطه جریمه بارسا، نقطه پنالتی را نشان داد و کاپیتان کهکشانی‌ها توپ را تبدیل به گل کرد و در ادامه نیز «لوکا مودریچ» تیر خلاص را در نیوکمپ به بارسا زد.

بیشتر بخوانید:

زیدان: می‌توانستیم ۴ یا ۵ گل به بارسا بزنیم

زیدان در خصوص صحنه منجر به پنالتی گفت: در زمین یک داور داریم. او صحنه را بازبینی کرد و نقطه پنالتی را نشان داد. هرگز در مورد داوران حرف نزده‌ام چون شغل دشواری است و این بار هم در مورد این شغل حرف نمی‌زنم. همه چیزی که رخ داد، بازبینی صحنه و اعلام ضربه پنالتی بود. جدا از آن، ما شایسته برد بودیم. بازی سه بر یک تمام شد و می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

مرد فرانسوی پس از دو شکست غیرمنتظره برابر کادیز در لالیگا و شاختار دونستک در لیگ قهرمانان، به شدت تحت فشار قرار گرفته بود.

وی در این باره نیز گفت: باید اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آوریم و این دیدار برای این کار خوب بود. نمی دانم که آیا هواداران با تیم یا من عادلانه رفتار کرده‌اند یا نه اما این تیم شخصیت دارد؛ نمی‌توانیم مردم را مجبور به سکوت کنیم. وظیفه ما این است که به کاری که می‌کنیم ایمان داشته باشیم، در کنار هم بمانیم و امروز این کار را انجام دادیم.

راموس نیز که تا پیش از این، حضورش در ال‌کلاسیکو در هاله‌ای از ابهام قرار داشت در خصوص بازی گفت: سبک یارگیری لنگله و من شبیه به هم است و بعضی اوقات هیچ حد و مرزی نمی‌شناسیم. بی‌شک پنالتی صحیح بود؛ او مرا کشید بنابراین قضاوت داور در مورد این صحنه بی انصافی است.

راموس که بیست‌وپنجمین پنالتی متوالی خود را تبدیل به گل کرد، در ادامه گفت: در این هفته باید خودمان را ثابت می‌کردیم و در ال کلاسیکو بیشتر؛ در واقع انگیزه دوچندانی داشتیم. هفته بدی را پشت سر گذاشته بودیم و نمی‌توانیم در این زنجیره بد بمانیم. دو شکست متوالی برای رئال بحران است. همچنان باید در همین مسیر حرکت کنیم و از انتقادهایی که قصد تخریب انرژی مجموعه را دارد، اجتناب کنیم.

دیدار بعدی رئال در لیگ قهرمانان پس از شکست سه بر دو برابر شاختار، روز سه شنبه برابر بورسیا گلادباخ برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ لالیگا رئال مادرید بارسلونا آنسو فاتی سرخیو راموس زین الدین زیدان نیوکمپ فوتبال ال کلاسیکو سرمربی داور پنالتی ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید وحید کاظمی در ۴۸ دقیقه نیمه دوم دیدار استقلال و شمس آذر قزوین برای آبی پوشان اعلام پنالتی کرد و در همین راستا دیدگاه متفاوت دو کارشناس داوری را درباره این صحنه می‌بینیم.

جواد فهیمی راد: تصمیم داور سختگیرانه ولی درست بود. بازیکن شمس آذر دست به قلاب کردن مهاجم استقلال را کرد و متعاقباً مهرداد محمدی هم فشار آورد. البته بازیکن استقلال توانست حرفه‌ای‌تر عمل کند و در نهایت بازیکن شمس آذر روی مهاجم حریف خراب شد و داور نقطه پنالتی را سخت، اما درست نشان داد.

نوذر رودنیل: داور از صحنه دور بود و تصور کرد پنالتی شده است. این بازیکن استقلال بود که دستش با مدافع شمس آذر قلاب شد و در ادامه وقتی دید نمی تواند ضربه را بزند، با زیرکی خود را به زمین انداخت تا سید وحید کاظمی به اشتباه نقطه پنالتی را نشان دهد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی