Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم تاجیک نوری گفت: مرد ۵۲ ساله در قله پرسون پیدا نشد و عملیات ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم تاجیک نوری، معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: در چهارمین روز از عملیات نجاتگران استان تهران برای پیدا کردن مرد ۵۲ ساله در قله پرسون، یک تیم از پایگاه دربند، دو تیم از واکنش سریع استان، یک تیم از فدراسیون کوهنوردی و ۴ نفر از افراد بومی منطقه در محدوده‌های ساکا - پرسون - برگ جان - ریزان- آتش کوه - افجه جستجو را ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به دلیل گسترده بودن منطقه عملیاتی و مشاهده یک شیء مشکوک شبیه به پیکر فرد مفقود شده، یک دوربین تخصصی نظامی جهت بررسی و شناسایی دیواره قله آتش کوه به کار گرفته شد.

تاجیک نوری خاطرنشان کرد: در ادامه ساعت ۱۶:۱۰ و براساس تصمیمات گرفته شده سه نفر از اعضای تیم واکنش سریع به محل مشکوک واقع در قله آتش کوه اعزام شدند که پس از پیمایش مسیری ۲ ساعته به محل مورد نظر رسیدند، امدادگران پس از بررسی متوجه شدند شیء مورد نظر یک تکه سنگ بوده به همین دلیل محل را پاکسازی کرده و به کمپ اصلی بازگشتند. 

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران اظهار کرد: اعضای تیم واکنش سریع به همراه ۳ دستگاه چادر ارتفاع، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه هایلوکس پیشرو در محل حضور داشته و فردا پس از طلوع خورشید عملیات جست‌وجو و نجات را در محل پاکسازی نشده ادامه خواهند داد.

گفتنی است، یک دستگاه موتور چهارچرخ «ای تی وی»، یک فروند پهباد از منطقه ۱۱ شعبه تهران با همکاری تیم های اعزامی استان تهران عملیات جست و جو و گشت زنی را در منطقه مورد نظر انجام دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر حوادث سها امداد ونجات دشت هویج استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: امروز بازدیدی از محورهای جنوب استان سیستان و بلوچستان داشتیم که بر اساس نظرات کارشناسی اولیه، حجم خرابی‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. ۲۵ راه اصلی و فرعی جنوب استان بسته شده و اکنون همکاران راهداری در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

امانی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی ۲۵۰ روستای جنوب این استان نیز به علت سیل اخیر مسدود شده بیان کرد: ۵۰ گروه فعال و سیار راهداری با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری که بخشی از آن از استان‌های معین از جمله هرمزگان، کرمان و راهداری جنوب کرمان عازم استان سیستان بلوچستان شدند، مشغول فعالیت هستند تا در اسرع وقت به بازگشایی مسیرها بپردازند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های استان بازگشایی خواهد شد که البته اولویت بازگشایی، با راه‌های اصلی مواصلاتی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که امیدواریم ۲۴ یا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شود.

وی همچنین از نجات مسافران دو دستگاه اتوبوس که درگیر سیلاب شده بودند نیز خبر داد.

کد خبر 6081959 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • «حساب شده، بی‌سابقه و فوق‌العاده» ادبیات این روز‌های جهان درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است