Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضورکارکنان دولت و دستگاه های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه ۵۰ درصد کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ معاون استاندار و فرماندار تهران گفت :در راستای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت های شدید کرونایی درپایتخت با وجود وضعیت قرمز و بحرانی حضور کارکنان نهادهای دولتی در تهران نیز تاپایان آبان به 50 در صد کاهش خواهد یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تهران با قدردانی از تلاش همه دستگاه های دخیل در جهت  مقابله با بیماری کرونا و به ویژه کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم این مبارزه، اظهار کرد : با ارزیابی های صورت گرفته در مورد دستگاههای اجرایی می توانیم بگوییم که هیچ یک از دستگاه ها و افراد، در انجام وظایفشان در روند شکست این بیماری کوتاهی نکرده اند و باید همچنان همگی تلاش کنیم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی زنجیره انتقال این ویروس قطع شود و اگر آحاد جامعه و مسؤولان هر کدام  وظیفه خود را با هماهنگی و اقدامات موثر به خوبی انجام دهند در مسیر مدیریت بیماری کرونا قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد کنترل و مهار این بیماری خواهیم بود

فرماندار تهران تاکید کرد:  اطلاع رسانی منسجم، یکدست، شفاف و آگاهی بخش، بدور از هراس بی مورد، باید در دستور کار تمام مسوولان و کمیته ها باشد و کمیته اطلاع رسانی ضروری است این موضوع را برای رسانه ها و بویژه رسانه ملی و فعالان عرصه فضای مجازی تبیین کند و از آنها در این عرصه یاری و همراهی بخواهد و در جهت کاهش اضطراب ناشی از بیماری کورونا در میان آحاد جامعه تلاش کنند.

همچنین وی افزود:  حضور کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه ۵۰ درصد کاهش می یابد.

فرماندار تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه ریزی برای ارائه به موقع و سریع کلیه خدمات عمومی و ضروری حوزه مسئولیت خود تصمیمی اتخاذ کند که در ارائه این خدمات به مردم با استفاده از روش های مختلف از جمله ارائه خدمات به طور الکترونیکی و دورکاری با وقفه مواجه نگردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار تهران فرماندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر زهرا شاکری، معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در توضیح این طرح‌های پژوهشی جدید در شورای پژوهشی این دانشکده، گفت: طرح بررسی تطبیقی چالش‌های ودیعه‌گذاری و حق رهن اموال فکری و راهکارهای رفع آنها در حقوق ایران، فرانسه، مصر و انگلستان (کارفرما: وزارت دادگستری)، بازنگری قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن در بخش جاده‌ای و ارائه پیش‌نویس لایحه به منظور اصلاح این قانون (کارفرما: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی) و طراحی طرح‌واره و پیکربندی ارائه نهایی طرح‌های پژوهشی برنامه مطالعاتی دیپلماسی علم، فناوری و نوآوری (کارفرما: مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت عتف) با مشارکت پژوهشگران دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اجرا می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران همچنین از اجرای طرح پژوهانه «پارسا» ویژه حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی از ابتدای بهمن ۱۴۰۲ مطابق با مقررات جدید خبر داد و گفت: محاسبه قطعی گرنت ۳۶۴ مقالۀ ثبت شده استادان و محققان دانشکده حقوق و علوم سیاسی مربوط به سال ۱۴۰۱ نیز صورت گرفته است.

وی درباره دستاوردهای این دانشکده در حوزه ارتقای مجلات علمی نیز اظهار داشت: در آخرین گزارش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مجله اوراسیای مرکزی در رتبه Q۱ ابقاء شد و مجلۀ مطالعات حقوق تطبیقی به رتبۀ Q۲ ارتقا یافت.

کد خبر 6080657

دیگر خبرها

  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد