Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سمیه ایزدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با اشاره به ضرورت ایجاد فضایی اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان، گفت: جامعه مردان هیچ گونه دغدغه‌ای در این رابطه ندارند، تلاش می‌کنیم تا بانوان با امنیت و آرامش به دوچرخه سواری بپردازند.

او با اشاره به ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین بانوان، تصریح کرد: می‌توان با کمک همدیگر در دستگاه‌های اجرایی طرح‌های مختلفی را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدیان با بیان اینکه باید با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و فضا‌های اختصاصی زمینه بهره‌مندی تمام اقشار را از امکانات ورزشی و تفریحی فراهم کنیم، بیان کرد: با در نظر گرفتن مسائل شرعی و مذهبی زمینه بهره‌مندی تمام اقشار از امکانات ورزشی و تفریحی را باید به وجود آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود:ساخت پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان خواسته‌ای است که به طور مداوم عنوان و پیگیری می‌شود.

ایزدیان با اشاره به ایجاد مسیر دوچرخه سواری در محل رینگ شهربازی، گفت: این مکان با توجه به اینکه مسیر آسفالت شده و زیرسازی آن بتن است و وجود نخل‌های اطراف، دید مستقیمی ندارد و می‌تواند محل مناسبی برای پیست دوچرخه سواری بانوان باشد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه سواری ورزش و جوانان دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا