Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پیامی درگذشت پروین کیوان مدافع سلامت و از پرستاران بخش کرونایی بیمارستان دزفول به دلیل ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت تاسف مطلع شدم در نبرد سهمگین با بیماری کرونا یکی دیگر از مدافعان برومند سلامت، پرستار پروین کیوان به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب شهادت همکار صدیق و تلاشگر بیمارستان بزرگ دزفول را به مردم شریف دزفول، همکاران، جامعه رشید پرستاران و خانواده معزز کیوان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بیستم اسفندماه ۱۳۹۸ بود که وزیر بهداشت به مقام معظم رهبری نامه‌ای نوشته و از ایشان درخواست کردند تا متوفیان کادر درمان که در صف مبارزه با کرونا قرار دارند را شهید خدمت محسوب کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر شهید خدمت خواندن جانباختگان کادر پزشکی، پرستاری، بهداشتی و خدماتی در خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا موافقت فرمودند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست ظهر امروز شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راه‌های افزایش سطح سلامت این است که مردم با وضعیت خود در این خصوص آشنا شوند و همان را مطالبه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به نظارت بر فعالیت مراکز غیرمجاز پزشکی در خوزستان گفت: زمانی نظارت موفق است که همکاری مردم را داشته باشیم، در واقع اگر تعداد گروه‌های نظارتی را افزایش دهیم اما مردم همکاری نکنند و تخلف را بپذیرند، آنگاه نمی‌توان کاری انجام داد؛ لذا از مردم درخواست می‌شود پیش از مراجعه به مراکز درمانی به خصوص در مورد زیبایی، حتماً استعلام بگیرند که این مرکز مورد تأیید مرکز نظارت است یا خیر.

وی در خصوص مساله زیرساخت‌های درمانی در خوزستان بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان در حال تکمیل هستند و باید از آنچه در حال حاضر داریم بهتر استفاده کنیم، همچنین ۲۰۰ پروژه بهداشتی در سطح استان فعال است که حدود ۱۵۰ پروژه آن، بنا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در حوزه بیمارستانی به نوعی نقص اصلی در مرکز استان است، تصریح کرد: کمبود تخت یکی از موارد در این زمینه بود که در بیمارستان‌های امام خمینی و گلستان وجود داشت، در سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ به دنبال حل این مساله بودیم تا نهایتاً در اواخر سال گذشته بیمارستان گلستان اهواز در این خصوص به نتیجه رسید و در آینده برای بیمارستان‌های امام خمینی و رازی این امر پیگیر خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه تجهیزات زیرساختی مادر به طور عمده در اهواز انجام شده است، عنوان کرد: برای بیمارستان‌های امام خمینی و گلستان اهواز دستگاه‌های سی تی اسکن نو خریداری شده که دستگاه بیمارستان امام خمینی نصب شده است، همچنین در حال آماده سازی فضا برای دستگاه‌های ام آر آی و سی تی اسکن در بیمارستان گلستان اهواز هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: همچنین دستگاه شتاب دهنده از سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت و از ابتدای سال‌جاری به صورت کامل برای ارائه خدمت به بیماران سرطانی راه اندازی شده است.

سرمست در ادامه مهمترین زیرساخت درمانی در خوزستان را نیروی انسانی اعلام و عنوان کرد: در این حوزه از سال ۹۹ مجوز استخدام نداشتیم اما با اقدامات صورت گرفته در سطح متوسط استانی، ضریب پرستار نسبت به تخت را به ۰.۷ رساندیم؛ البته نمی‌گوییم این تعداد خوب است اما به سمت تکمیل شدن رفته‌ایم.

وی افزود: در حوزه آموزش، رشته‌های متعدد برای فلوشیپ و فوق تخصص فراخوانده‌ایم که بعضی از آنها جذب شده و تلاش می‌کنیم که مجوز را از وزارت بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در مسجدسلیمان یک مجتمع عالی سلامت وجود داشت که برای آن مجوز دانشکده علوم پزشکی گرفته شد و این اقدام انجام شده در حوزه زیرساختی است.

سرمست خبر داد: مجمع خیران سلامت خوزستان مجدد فعال شده و امید است که با کمک مردم خیر خوزستانی که همیشه پیشگام بوده‌اند، بتوانیم مشکلات را کاهش و خدمات را بیشتر و با کیفیت‌تر ارائه دهیم.

کد خبر 6083778

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان