Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریوگار نصری, بخشدار مرکزی پاوه گفت: صاحبان کارت های تجاری فعال تا اطلاع ثانوی کارت های خود را تحویل تجار ندهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریوگار نصری در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله خطاب به دهیاران اظهار داشت: در خصوص تهیه لیست مرزنشینان جامانده، در دوره قبل مبادلات مرزی افراد شاغل و حقوق بگیر ساکن روستا حذف شده اند و اکثر افراد جامانده کنونی که باید توسط دهیاران  تهیه شود شامل این قشر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بخشدار مرکزی شهرستان پاوه افزود: هرچند که خانوارهای جدید نیز مشمول لیست خواهند بود،لذا جهت جلوگیری از مراجعه غیر ضروری اهالی به دهیاری شماره تلفن گویا02141756888 را از طریق کانالهای داخلی بگیرند .

وی گفت: در ضمن فایل اکسل لیست قبلی که در سامانه مرزنشینان ثبت شده اند در بخشداری موجود است و دهیاران در صورت تمایل از روز دوشنبه می توانند فایل مربوط به روستای خود را از فرمانداری دریافت کنند.

وی ادامه داد: مضافا به اهالی روستا و صاحبان کارت های فعال اعلام می کنیم که تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نهایی و ساماندهی امور کارت های خود را تحویل تجار ندهند.

وی اضافه کرد: برابر مقررات مبادلات مرزی ساکنین شهر پاوه مشمول مقررات واردات از طریق کارت الکترونیکی مرز نشینان نیستند لذا خواهشمند است ساکنین شهر پاوه از مراجعه به فرمانداری ، بخشداری مرکزی ، دفاتر پیشخوان و کافی نت ها به این منظور جداً خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه، از سقوط چهار نفر از ارتفاعات کوه ژالانه(مرز بین پاوه و سروآباد) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران از سقوط چهار نفر از ارتفاعات کوه ژالانه (مرز بین پاوه و سروآباد) خبر داد.

وی با اشاره به اعزام دو تیم پنج نفره با چهار خودرو هلال‌احمر به منطقه صعب‌العبور محل حادثه، افزود: چهار مصدوم این حادثه توسط تیم‌های هلال‌احمر به منطقه امن انتقال و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل بالگرد اورژانس داده شده است.

کد خبر 739936

دیگر خبرها

  • فعالیت گمرکات خوزستان در تعطیلات نوروز
  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • وضعیت هوای تهران در نهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • فعالیت تجاری گمرکات خوزستان در ایام نوروز
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد