Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@19:32:25 GMT

باج بدهید، از لیست تروریسم خارج شوید!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۳۹۰

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی اعلام کاخ سفید در خصوص عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی در صفحه توئیترش اعلام کرد: اعلامیه کاخ سفید درباره سودان نمی‌توانست از این نمادین‌تر باشد. به اندازه کافی باج پرداخت کنید، چشمان خود را به روی جنایات علیه فلسطینی ها ببندید، سپس از فهرست سیاه به اصطلاح "تروریسم" خارج خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت امور خارجه افزوده است: واضح است که این فهرست به اندازه مبارزه ایالات متحده آمریکا با تروریسم، جعلی است. شرم آور است!

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه خبر داد که رژیم صهیونیستی و سودان درباره عادی سازی روابط با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.

کاخ سفید در بیانیه خود در این باره افزود که پیوستن کشور دیگری به توافق ابراهیم، گام بزرگ مهمی به سوی تحقق صلح در خاورمیانه به شمار می‌آید.

ترامپ همچنین اعلام کرد که اطمینان دارد عربستان سعودی نیز به زودی به مسیر عادی سازی روابط با اسرائیل خواهد پیوست.

این اعلان واکنش مردم سودان را به همراه داشت و مردم این کشور پس از اعلام توافق سازش دولت انتقالی سودان با رژیم صهیونیستی در شهر خارطوم، پایتخت سودان تظاهرات کرده و شعار «نه به صلح با رژیم» سر دادند.

گفتنی است چندی پیش امارات عربی متحده و بحرین در خصوص عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی توافق کردند.  

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: باج سودان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از رهبران جنبش حماس در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که عقب‌نشینی پی در پی آمریکا از طرح‌های پیشنهادی خود، جانبداری از رژیم اشغالگر است و مذاکرات مبادله اسرا را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: ما رویکرد و نگرش خود را در مورد توافق مبادله اسرا با استناد به طرح پیشنهادی واسطه‌ها از جمله واشنگتن در پاریس با تکیه بر چارچوب پیشنهادی دوم پاریس ارائه دادیم.

این رهبر حماس بیان کرد که همزمان با مخالفت رژیم صهیونیستی با این طرح، آمریکا هم از آن عقب نشست و طرحی را ارائه داد که کاملا همسو با خواسته‌ها و موضع طرف صهیونیستی بود.

وی اظهار داشت که مواضع و رفتارهای آمریکا نه تنها منجر به رسیدن به توافق نخواهد شد بلکه تنش و درگیری‌ها و خونریزی‌ها را هم شدت خواهد بخشید.

کد خبر 6080990 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها