Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، تاکنون شمار زیادی از مقامات کاخ سفید به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. پس از ابتلای مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نتیجه آزمایش افراد زیادی در کاخ سفید از جمله خود ترامپ و همسرش مثبت شد؛ و حالا به اعلام کاخ سفید، مارک شورت، مشاور ارشد مایک پنس، معاون ترامپ نیز به کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که به گفته کاخ سفید، مایک پنس قصد دارد برنامه مبارزاتی خود برای انتخابات را در هفته جاری ادامه دهد در حالی که طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، پنس به دلیل تماس نزدیک با مشاورش دست کم باید ۱۴ روز در قرنطینه باشد.

سخنگوی کاخ سفید گفته است آزمایش پنس و همسرش منفی بوده است و او تحت معیار‌های مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های عفونی آمریکا به سفر‌های انتخاباتی خود ادامه خواهد داد. پنس در حالی در تجمعات حاضر می‌شود که در تماس نزدیک با مارک شورت بوده و قصد قرنطینه خود را هم ندارد.

بیشتر بخوانید

واشنگتن پست: شیوع کرونا در کاخ سفید کارمندانش را نگران کرده است 

ساسکیا پوپسو، متخصص بیماری‌های عفونی در دانشگاه جورج میسون، تصمیم پنس را برای سفر به شدت سهل انگارانه خواند.

او گفت: این اقدام پنس اهانت و بی‌احترامی به کادر درمان و نیز همه کسانی است که در تجمعات انتخاباتی حضور می‌یابند. او باید ۱۴ روز در خانه بماند، رویداد‌های کمپین ضروری نیستند.

پنس که از اواخر فوریه ریاست گروه ویژه کرونا در کاخ سفید را بر عهده دارد از رعایت اصول بهداشتی مانند استفاده ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حمایت کرده است، اما معمولا خود این اصول را رعایت نکرده و رویداد‌های سیاسی بزرگی را برگزار می‌کند که در آن بسیاری از افراد صورت خود را نمی‌پوشانند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاخ سفید مایک پنس دونالد ترامپ انتخابات2020 کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشاور»، از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  گره گشایی از اختلافات خانوادگی موضوع این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • ببینید | ترامپ در دادگاه جنایی
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز