Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@13:49:28 GMT

(ویدیو) آخرین مبارزه حبیب نورماگمدوف با پیروزی مقابل جاستین گیچی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۴۴۰

‍‍‍‍‍‍

آخرین مبارزه حبیب نورماگمدف اسطوره بدون شکست سازمان UFC با دفاع مجدد و بی نظیرش از کمربند قهرمانی برگزار شد و پس از پایان بازی حبیب نورماگمدف با جاستین گیچی، حبیب با دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.

حبیب که با پای چپ مصدوم و دو انگشست شکسته وارد قفس شده بود، به رکورد افسانه‌ای ۲۹ برد و بدون شکست رسید، اما بی آنکه شادمانی کند، در فراغ پدرش که با کرونا از دنیا رفته، گریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین و آخرین بار بود که حبیب بدون پدرش مبارزه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفت: سه روز تلاش کردم تا اجازه مادرم را برای حضور در این مبارزه بگیرم. راضی نمی‌شد در غیاب پدرم مبارزه کنم. به او قول دادم که این آخرین بار باشد.

توصیه حبیب نورماگمدوف به جاستین گیچی

نورماگمدف با تمجید از جاستین گیچی، خطاب به او گفت: «به پدر و مادرت نزدیک باش. نمی‌دانی فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. من یکی را از دست دادم و حالا فقط یکی مانده که می‌خواهم وقت بیشتری را به او اختصاص دهم»

دانا وایت، رئیس یو‌اف‌سی می‌گوید از تیم حبیب نورماگومدوف شنیده است که پای این قهرمان سه هفته قبل شکسته بود اما او بدون این که به کسی بگوید در مبارزه با جاستین گیجی حاضر شده است.

پیام رونالدو برای حبیب

کونور مک گریگور رقیب او نوشت: بار دیگر می‌خواهم تسلیت خودم را به خاطر از دست دادن پدرت ابراز کنم. مبارزه خوبی بود.

حریف او گیجی از آمریکا نیز گفت: من با حبیب با کمال احترام رفتار می‌کنم. او کاملاً شایسته برنده شد. او بزرگ‌ترین ورزشکار است، هیچ سوالی وجود ندارد. برای او آرزوی موفقیت در زندگی جدید دارم.

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست یوونتوس ایتالیا و تیم ملی پرتغال نیز در اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: تبریک برادر. پدرت به شما افتخار می‌کند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا مسابقات UFC حبیب نورماگومدوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

کد خبر 6084500 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • نگاهی به زندگی عاشقانه جنجالی ایلان ماسک؛ شریک زندگی کنونی او کیست؟