Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با حکم کمیته انضباطی و تایید آن در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به یک سال محرومیت از حضور در مسابقات محکوم شده است. این رای در پی اتفاقات رخ داده بعد از پایان بازی فینال فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بین مس و گیتی پسند صادر شد.

افضل روز گذشته در گفتگویی، از حمید بی غم سرمربی فصل گذشته تیم گیتی پسند به عنوان یکی از عوامل محرومیتش نام برد و گفت: «عامل اصلی درگیری‌ها تیم حریف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مربی این تیم (بی غم) گفتم یک مقدار معرفت داشته باش. متاسفانه سرمربی گیتی پسند حاشیه سازی کرد. فوق العاده ناراحتم که او ۱۰ سال کمک من بود و برایش خیلی "مایه" گذاشتم. او خودش باعث و بانی تمام درگیری‌ها بود.»

خبرنگار مهر در این ارتباط گفتگویی با حمید بی غم انجام داد. سرمربی فصل گذشته گیتی پسند گفت: من مدتی با افضل کار کرده‌ام و «نان و نمک» همدیگر را خورده‌ایم. درست نیست علیه او صحبت کنم.

وی افزود: نمی دانم چرا افضل گفته است من مقصر هستم در حالی که تا قبل از این می‌گفت مشکلات از باشگاه گیتی پسند بوده است. چون مدتی با افضل کار کرده‌ام درست نیست یکسری مسائل را باز کنم و اگر سکوت کنم بهتر است.

کد خبر 5055818 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال حمید بی غم علیرضا افضل تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن شجاع خلیل زاده ویروس کرونا هندبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی مهدی رسول پناه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است. با این حال برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند.

بنابر گزارش تسنیم، هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، با این حال برخی رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند!

رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند. در آخرین خبر، یکی از این رسانه ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896915

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای انفجار در آسمان اصفهان
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • واکنش فوری به ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره حمله به ایران
  • واکنش به ادبیات احمدی‌نژاد درباره اسرائیل
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود