Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد لک به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب انتخاب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از پایان لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد انتخاب تیم منتخب این فصل از رقابت‌ها را دارد و بر این اساس نامزدهای پست‌های مختلف تیم منتخب فصل را انتخاب کرده است و از کابران خود خواسته تا تیم منتخب را آن‌ها با رای خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس حامد لک ، دروازه‌بان تیم پرسپولیس با قاطعیت آرا و ۹۷ درصد توانست به عنوان بهترین دروازه‌بان منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا حامد لک دروازه بان پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!

به گزارش ورزش سه، در ادامه اتفاقات عجیب فوتبال ایران که هر چه سطح مسابقات پایین‌تر می‌رود بیشتر می‌شود امروز یک تیم خوزستانی به یک تیم دیگر خوزستانی اجازه نداد مسابقه رسمی‌اش در لیگ آزادگان برگزار شود.
دیروز قرار بود دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اهواز و ورزشگاه غدیر این شهر به مصاف هم بروند که این مسابقه به خاطر تمرین تیم لیگ برتری استقلال خوزستان  و عدم همکاری این باشگاه  برگزار نشد و اعضای دو تیم که دو ساعت پشت درهای بسته ورزشگاه معطل مانده بودند با یک صورتجلسه محل را تکر کردند تا تکلیف این بازی  نامشخص باشد و فعلا به تعویق بیافتد.
جالب اینکه در تماس‌های ابتدایی مدیران  تیم استقلال خوزستان اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه را داده بودند اما بعدا مشخص شد آنها نمی‌خواهند زمین را به استقلال ملاثانی بدهند و برای خودشان برنامه ریزی کرده‌اند که ساعت 16 در این ورزشگاه تمرین کنند!
با شرایطی که ایجاد شد مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در تماس‌های مختلف با فرماندار و استاندار خوزستان و مسئولان ورزش و هیئت فوتبال  تماس گرفتند و حتی حدود 45 دقیقه قبل از شروع زمان بازی تماسی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان داشتند که آنها حاضر به همکاری نشدند و این بازی به شکل عجیب برگزار نشد و به تعویق افتاد.
سیاوش اکبرپور و مهدی رجب زاده سرمربیان دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز که زمانی در همین تیم فجر همبازی بودند همراه تیم‌هایشان چند ساعت پشت درهای بسته این ورزشگاه معطل ماندند و هاج  و واج مانده بودند که چطور ممکن است برای انجام یک مسابقه رسمی در این سطح چنین اتفاقی رخ دهد و یک باشگاه و مسئولانش مانع از انجام مسابقه شوند.
در عین حال در شرایط فعلی استقلال ملاثانی از شرایط به وجود آمده ناراضی است و فجر سپاسی هم که در سودای صعود به لیگ برتر بسر می‌برد و شانس زیادی برای رقم زدن این اتفاق دارد امیدوار است کمیته انضباطی با تعیین نتیجه سه بر صفر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و شانس صعودش را  بیشتر کند، رایی که قطعا اعتراض سایر تیم‌ها را در پی خواهد داشت اما فجر هم حق دارد.

تصاویر ارسالی از اهواز را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • دقت پاس خارق العاده با شوت های سرکش برای جشن در آبادان
  • تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس