Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مقدمات راه اندازی کارگاه مهارت آموزی قالیبافی و ایجاد مشاغل خانگی ویژه بانوان سرپرست خانوار در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده و بزودی بهره برداری می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه این اقدام را در راستای تحقق طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و افزود: این کارگاه مهارت آموزی زمینه آموزش و اشتغال را برای بیش از 100 بانوی سرپرست خانوار فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او پیش از این نیز مقدمات راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده است که با آماده سازی این دو مرکز، تعداد مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه به 3 مرکز افزایش می یابد.
شهردار منطقه همچنین از توزیع بسته های حمایتی بین بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: در ماه گذشته نزدیک به 2 هزار بسته حمایتی در قالب ارزاق، غذای گرم، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین این بانوان و افراد کم برخوردار توزیع شد.
این مسئول ادامه داد: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به بانوان سرپرست خانوار نیز ماهانه تعدادی از این بانوان برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک شهرداری، معرفی نامه دریافت می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانوان سرپرست خانوار مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۵۹۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان در نوروز/ امکان نوبت‌دهی آنلاین فراهم است

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه امکان نوبت‌دهی آنلاین برای معاینه فنی خودروها فراهم است، گفت: در همین چند روز ابتدایی سال ۵۹۰۰ خودروی سبک به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان مراجعه کرده‌اند.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خدمات‌رسانی مراکز معاینه فنی خودرو در ایام نوروز اظهار کرد: یکی از خدماتی که شهرداری اصفهان و سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار شهرداری به شهروندان و مسافران ارائه می‌کند، اداره خدمات معاینه فنی است؛ به همین منظور در اصفهان ۸ مرکز معاینه فنی خودرو داریم که به‌صورت کامل در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند که آمار بسیار خوبی از مراجعه شهروندان و مسافران به این مراکز را داریم.

وی با بیان اینکه الگوی سفرها در ایام تعطیلات تغییر می‌کند و مسافرت و پیک دوم سفرها را در نیمه دوم تعطیلات شاهد هستیم که در این راستا از مراجعه مردم به مراکز معاینه فنی قدردانی می‌کنیم، افزود: در همین چند روز ابتدایی سال ۵۹۰۰ دستگاه خودروی سبک به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان مراجعه کرده‌اند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در خصوص ساعات کاری این مراکز گفت: ساعات خدمات‌رسانی مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۲۰ است.

وی ادامه داد: مراکز معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان، مرکز معاینه فنی جی، مرکز تاکسیرانی در بلوار فرزانگان، مرکز راهور، مرکز شفق در منطقه ۱۳، مرکز معاینه فنی بهار در منطقه ۱۵، ارغوانیه، مرکز حمایت در منطقه ۱۴ و مرکز امیرکبیر است که برای خدمت رسانی به شهروندان آماده‌اند.

عبدالهی یادآور شد: امکان خوبی هم برای نوبت‌دهی آنلاین مراکز معاینه فنی فراهم شده است و شهروندان عزیزمان علاوه بر اینکه می‌توانند با مراجعه حضوری نسبت به معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند، می‌توانند با مراجعه به نشانی Fani.hamlebar.com وارد سامانه نوبت‌دهی آنلاین معاینه فنی خودروی شهر اصفهان شوند و روز، ساعت، مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند و با آرامش خاطر به مراکز مد نظر مراجعه داشته باشند تا در صف‌های طولانی معاینه فنی قرار نگیرند.

مسئول کمیته حمل‌ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه مراکز معاینه فنی خودروی شهر اصفهان پراکندگی بسیار خوبی در همه نقاط شهر دارد و ساعات و روزهای خدمت‌رسانی به مردم در همه ایام است، تفاوت چندانی در روزهای هفته وجود ندارد اما قطعاً در ایام پایان هفته مراکز ما شلوغ‌تر است.

کد خبر 740155

دیگر خبرها

  • امکان نوبت دهی آنلاین مراکز معاینه فنی در اصفهان فراهم است
  • مراجعه ۵۹۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان در نوروز/ امکان نوبت‌دهی آنلاین فراهم است
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • پیامبران بسترهای لازم فهم و ارتقای فکری مردم را فراهم می‌کردند
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان