Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که عادی سازی روابط که اخیرا با رژیم صهیونیستی رخ داده است بیانگر جدایی کامل میان حاکمان و وجدان امت اسلامی است.

هنیه بیان کرد: ما مطمئن هستیم که توافق اخیر میان سودان و اسرائیل بیانگر خواست و اراده ملت سودان و موضع گیری های تاریخی این کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما از موضع گیری هایی که در داخل سودان علیه عادی سازی روابط با تل آویو اتخاذ می شود قدردانی می کنیم.

هنیه گفت: دستیابی به توافقات با دشمن صهیونیستی هرگز باعث نمی شود که نقشه منطقه بر اساس خواست صهیونیستها، مجددا ترسیم شود. نقشه منطقه تنها به دست ملت هایی ترسیم می شود که از حقوق ملت فلسطین حمایت می کنند.

وی در خصوص توهین های امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام نیز گفت: ما از ماکرون می خواهیم دست از توهین به اسلام و پیامبر اکرم(ص) بردارد.

کد خبر 5055829 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه حماس عادی سازی روابط با اسرائیل سودان رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عادی سازی روابط با اسرائیل ویروس کرونا فلسطین ایران عربستان سعودی ترکیه روسیه سودان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی میان «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر و «امانویل ماکرون» رییس جمهور فرانسه خبر داد.

بر اساس این بیانیه روسای جمهور مصر و فرانسه در این تماس تلفنی تحولات غزه و تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس فوری و مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که ماکرون و السیسی تحولات منطقه و تنش‌های اخیر را نیز مورد رایزنی قرار دادند و نسبت به خطر لغزش منطقه به سوی عدم ثبات هشدار دادند.

همچنین بر اساس این بیانیه ماکرون و السیسی طی این تماس تلفنی تاکید کردند که باید به راه حلی عادلانه برای حل و فصل مساله فلسطین دست یافت.

نهاد ریاست جمهوری مصر در ادامه بیان کرد که روسای جمهور فرانسه و مصر راه برقراری ثبات در منطقه را راه حل دو دولتی عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6085707

دیگر خبرها

  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • تا وقتی تکلیف واعظ توهین‌کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی‌توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید
  • لایحه عفاف و حجاب در پیچ و خم تصویب توسط آقایون/ انصاری‌راد: اجرای طرح حجاب نباید موجب توهین به پیامبر اسلام (ص) شود
  • گوترش از ارمنستان و آذربایجان خواست به مشخص‌ کردن مرزها ادامه دهند