Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:10:27 GMT

«راه سلامت»؛ روی آنتن تلویزیون

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۹۴۶

«راه سلامت»؛ روی آنتن تلویزیون

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، به‌منظور افزایش سطح اطلاعات پزشکی مخاطبان و ارتقای فرهنگ سلامت جامعه و همچنین توجه به نقش گسترده رسانه‌ها در اشاعه و فرهنگ‌سازی سلامت، سیمای مرکز سمنان برنامه «راه سلامت» را در دست تهیه و پخش دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین سنگسری، یکشنبه‌ها از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به‌صورت زنده و بازپخش آن ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه روز بعد از سیمای مرکز سمنان روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان و متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی با حضور در برنامه به سؤالات بینندگان به‌صورت زنده پاسخ می‌دهند.

مخاطبان می‌توانند در طول اجرای برنامه سؤالات خود را از طریق پیامک ۳۰۰۰۰۲۳۱۱ و یا شماره تلفن ۳۳۴۵۸۶۸۷ با برنامه در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.

به‌منظور ارائه اطلاعات بیشتر در طول برنامه بخش‌هایی پیش‌بینی شده است؛ «بیشتر بدانیم» که در این بخش از طریق نریشن و تصویر اطلاعات بیشتری در خصوص موضوع برنامه ارائه می‌شود.

«پیام سلامتی» که در این قسمت نکات خاصی در رابطه با موضوع برنامه که در سبک زندگی ما می‌تواند تأثیر داشته باشد، به‌صورت نریشن و کپشن ارائه خواهد شد.

پخش وله‌های مرتبط با موضوع برنامه هم از قسمت‌های دیگر راه سلامت است که با اجرای محمود یحیایی از سیمای مرکز سمنان پخش می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت تلویزیون سمنان فرهنگ پیام سلامتی سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان