Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:09:34 GMT

۴۵۰۰۰ مترمربع اراضی ملی اردکان رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۲۹۵۳

۴۵۰۰۰ مترمربع اراضی ملی اردکان رفع تصرف شد

ایسنا/یزد ۴۵ هزار متر مربع اراضی ملی در شهرستان اردکان با دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان رفع تصرف شد.

«مهدی حسن پور» دادستان اردکان در این رابطه اظهار کرد: پنج مورد تصرف غیرقانونی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع صورت گرفته بود که پس از بررسی، دستور رفع تصرف صادر و عوامل  اجرایی و انتظامی با حضور و نظارت نماینده دادستان اقدام به آزاد سازی و رفع تصرف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال، با نظارت مستمر دادستانی و همکاری دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال، در صورت مشاهده هرگونه تعدی و تجاوز به اراضی ملی و دولتی برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، این مقام قضایی در پایان گفت: اراضی ملی متعلق به همه مردم است و تمام دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و عموم مردم باید نسبت به نگهداری از آن کوشا باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري يزد اردکان رفع تصرف اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوهپایه بدست افراد سودجو و زمین خوار که مورد تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی قرار گرفته بود با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف انجام  و این اراضی به بیت‌ المال داده شد.

  آقای بخشی مجموع مساحت رفع تصرفات کوهپایه کرمان را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان  اعلام و خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مقوله‌هایی است که در اهتمام نسبت به آن تلاش و کوششی که شایسته و درخور است صرف نشده است.

روستای کوهپایه در فاصله ۳۳ کیلومتری شمال شرق شهر کرمان قرار دارد و از مناطق گردشگرپذیر به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • آزاد سازی ۲۱۱ هکتار زمین ملی و دولتی در استان اصفهان
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز