Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در سال جهش تولید اقدام به راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان کرده است که قرار است این مرکز فردا با حضور جمعی از مسوولان راه‌اندازی شود.

این مرکز به دنبال مصوبه ستاد تسهیل رفع موانع تولید در خصوص ضرورت راه اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری کشور و  با هدف حل و فصل مشکلات و رفع موانع واحد‌های تولیدی در حوزه‌های صنعتی و سرمایه گذاری ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جعفری کرهرودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در این مرکز نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با بخش تولید مستقر خواهند شد و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی با این مرکز مطرح کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری اراک تولید استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود

استاندار قم گفت: کندی در تصمیم‌گیری درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی باعث نابودی آن می‌شود، لذا ادارات قم نسبت به این موضوع با سرعت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری عصر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تصمیم‌گیری دستگاه‌های دولتی و اجرایی قم درخصوص برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی باید با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شود.

وی افزود: کُندی در تصمیم‌گیری در این حوزه باعث نابودی و مرگ واحد تولیدی می‌شود و این اقدام برخلاف دستور رهبر انقلاب است.

استاندار قم تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار مدیریت استان بوده و ما تلاش خواهیم کرد تا جایی که قانون به ما اجازه داده آن‌ها را حمایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حل مشکل مردم باید اولویت مدیران باشد، تاکید کرد: فرصت کار کردن یک دولت چهار سال است؛ لذا مدیران استان به این موضوع اهتمام داشته و توجه کنند حل مشکل مردم اولویتشان باشد.

آقامیری عنوان کرد: مدیری که نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است از قطار خدمتگزاری به مردم پیاده خواهد شد و ما در جابجایی مدیران ناکارآمد اغماضی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان