Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی احیاء موقوفات ربع رشیدی را عامل حل مشکلات و معضلات دانشگاه های استان برشمرد.

روح‌اله متفکر آزاد در نشست تخصصی وقف که با حضور مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار شد، اظهار کرد: نظام اقتصادی اسلام پازلی است که نقشه جامعی دارد و موضوع وقف نقش تعریف شده ای در این نقشه دارد که عبارت است از چرخاندن اقتصاد جامعه اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: باید افرادی با تدبیر در امور وقف مسئولیت داشته باشند که خوشبختانه مدیرکل محترم اوقاف و امورخیریه استان و معاونینشان اهل این کار هستند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اهمیت موقوفات ربع رشیدی، ادامه داد: جامعه‌ی دانشگاهی کشور و استان ما معضلات بزرگی دارد که  با هنرمندی واقف ربع رشیدی، تمامی معضلات این حوزه حل می‌شود و ما می‌توانیم شهر تبریز را در این امر پیشران کنیم.

وی در پایان با انتقاد از اختصاص درصد بالایی از بودجه‌ی دانشگاه ها به حقوق و مزایا، عنوان کرد: سهم حوزه‌ی پژوهش و تحقیق کم شده است بطوریکه که اکنون در دنیا خیّرین علم در بحث علوم پایه نیز سرمایه گزاری می‌کنند و لذا خیّرین می‌توانند در بحث علم نیز ورود پیداکنند.

گفتنی است؛ در این نشست نمایندگان آذربایجان شرقی به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص موضوع وقف پرداخته و بر حل مشکلات این حوزه در شهرستان های استان تاکید کردند و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز به ارائه گزارش از عملکرد یک‌ساله این اداره کل پرداخت.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ربع رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای کریمی قدوسی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ول کن تو را به علی.

‌الان اومدی ابروش درست کنی زدی چمشم کور کردی که!

‌از یک هفته رسیدی به نصف روز؟

‌بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی؟!

‌شنیدم جایی گفته بودی رشیدی نفوذی اسرائیله!‌

آورنده خبر آدم موثق و خداترسی بود، اما همینجا میگم، من حلالت کردم، ولی خدا جای حق نشسته.

دیگر خبرها

  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی