Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی یکشنبه جهارم آبان گفت: ساعت ۲:۲۰ بامداد امروز یک حادثه رانندگی بین سواری پراید با سانتافه در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان-بیرجند رخ داد و در آن راننده پراید در دم جان باخت و دو سرنشین خودرو سانتافه مصدوم و بلافاصله به بیمارستان شهید آتشدست نهبندان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیرضا رضایی درباره علت این حادثه رانندگی گفت: علت این حادثه انحراف به چپ خودروی پراید ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام شده است.

کد خبر 559940 برچسب‌ها استان خراسان جنوبی حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی حوادث ایران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد صابری گفت: ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز چهارشنبه به دنبال دریافت گزارش برخورد پراید و لیفان در محور رابر (نرسیده به گردنه اسکر)، بلافاصله ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در پی این حادثه یک مرد ۶۱ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت، افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل ۳ مرد و ۲ زن با رده سنی ۲۶ الی ۵۴ ساله و یک کودک پسر ۱۱ ساله مصدوم شدند.

صابری، تصریح کرد: مصدومان این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان بافت منتقل شدند که حال عمومی یک نفر از مصدومان که خانمی ۳۰ ساله بوده وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6063761

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز
  • رقابت‌های اتومبیلرانی ۱۲ کشته و مجروح به جای گذاشت
  • اتوبوس بدون ترمز با اقدام پلیس متوقف شد