Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@08:42:58 GMT

کشف جنازه زن اراکی در کمد خانه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۰۴۶

کشف جنازه زن اراکی در کمد خانه

کشف ۱۵ میلیاردی کالای قاچاق در تهران، کشف جنازه زن اراکی در کمد خانه، انهدام باند خانوادگی مواد مخدر در کردستان، بازداشت مومو جیرفتی، دستگیری عامل آتش‌سوزی مطب پزشک شیرازی و اعتراف عروس کازرونی به خالی کردن حساب پدر شوهرش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس امنیت اقتصادی تهران، اظهار کرد: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی مقادیری پارچه قاچاق در انباری در کهریزک توسط خودروهای شوتی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد سخایی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و هویت مالک انباری شناسایی شد، افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه به دست آورند مالک انباری مقدار زیادی پارچه به صورت قاچاق از جنوب کشور تهیه و محموله قاچاق را به وسیله خودروهای شوتی به شهر تهران انتقال و در داخل انبار دپو کرده است.

وی با اشاره اینکه با هماهنگی‌های قضائی دستگیری مالک انباری و بازرسی از داخل انبار اخذ شد، افزود: در بررسی از این انبار ۲۲۷ طاقه پارچه قاچاق در مجموع به متراژ ۲۵ هزار متر فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال محاسبه کرده‌اند.

کشف جنازه زن اراکی در کمد خانه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از منازل مسکونی شهرستان اراک، بلافاصله کارآگاهان پلیس مرکزی به محل اعزام شدند.

کامیار چهری ادامه داد: با حضور پلیس در محل مذکور مشخص شد، جسد زنی ۴۱ ساله از سوی فرزندش در کمد دیواری منزلش کشف شده است که در ادامه تحقیقات جنایی، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از متواری شدن قاتل به سوی یکی از استان‌های غربی به دست آمد و پس از بازگشت دوباره فرد متواری به شهرستان اراک، با حضور به موقع مأموران فرد مورد نظر در عملیاتی هدفمند از سوی پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی اظهار کرد: این مرد ۳۰ ساله در بازجویی‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان سرانجام لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که از مدت‌ها پیش با مقتول ازدواج موقت کرده بوده است که در روز حادثه در منزل مسکونی همسرش، به وی مظنون می‌شود و با برداشتن گوشی همراهش، با وی درگیر شده و بر اثر شدت عصبانیت با دست‌های خود او را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد در کمد دیواری از محل حادثه متواری شده است.

وی افزود: پس از اعتراف صریح متهم، به قتل همسرش پرونده قاتل برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد.

انهدام باند خانوادگی فروش مواد مخدر در کردستان

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر شناسایی و در یکی از خیابان‌های سطح شهر توقیف شد.

رسول برزویی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به بازرسی خودرو کرده و موفق به کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات دو نفر اهل سنندج که زن و شوهر بودند دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بازداشت مومو جیرفتی

فرمانده انتظامی جیرفت از شناسایی و دستگیری نوجوانی که با انگیزه سرگرمی و ایجاد وحشت در همسالان خود بازی "مومو" را ترویج می‌داد، خبر داد.

رضا محمدی افزود: به تازگی شاهد چالش جدیدی هستیم که افراد بی‌اطلاع از اثرات مخرب آن پیام‌ها و تصاویر موسوم به "مومو" را از پیام رسان واتساپ دریافت و اقدام به انتشار آن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدین منظور کارشناسان پلیس فتای شهرستان جیرفت با رصد فضای مجازی متوجه شدند، یک نفر اقدام به فرستادن لینک تماس و تقاضای ارتباط با کاربران، تحت عنوان بازی مومو می‌کند که با توجه به ترویج خشونت و آشفتگی ذهنی در جوانان و نوجوانان، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات پلیسی این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت با تاکید بر لزوم استفاده از پیام رسان‌های داخلی در امر تدریس و آموزش دانش‌آموزان، گفت: با توجه به روند آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و استفاده مداوم آن‌ها از اینترنت، والدین باید بر نحوه استفاده فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

دستگیری عامل آتش سوزی مطب پزشک شیرازی

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" از دستگیری فردی که مطب دکتری را در شیراز آتش زده بود خبر داد.

اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی مطب در خیابان "زند" شیراز توسط فردی ناشناس و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهم پس از ارتکاب جرم در شیراز به شهرستان کازرون سفر کرده و خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در یکی از محلات در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه این کار را مشکل اعصاب و روان اعلام کرد، افزود: فرد مذکور برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

اعتراف عروس کازرونی به خالی کردن حساب پدر شوهرش

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری عروس خانواده که اقدام به خالی کردن حساب پدر شوهر خود کرده بود، خبر داد.

اسماعیل زراعتیان درباره دستگیری عروسی که حساب بانکی پدر همسرش را در کازرون خالی کرد، اظهار کرد: فرد میانسالی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان کازرون عنوان کرد شخصی ناشناس ضمن هک کردن حساب بانکی، اقدام به برداشت ۱۲۰ میلیون ریال از حساب من کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص یک نفر خانم که همسر پسر شاکی بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: متهم پس از مشاهده ادله پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار کرد: به علت مشکلات مالی رمز گوشی موبایل پدر همسرم را به دست آوردم و مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از طریق همراه بانک از حساب وی برداشت کردم.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز، رمز عبور و کدهای شخصی را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی به پلیس فتا اطلاع دهند.

کد خبر 451629

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قاچاق کالا دستگیری قاچاقچیان قاچاقچی کشف جسد جسد قتل قتل عمد جزئيات قتل قاتل اعتراف قاتل کشف مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر کشفیات مواد مخدر باند موادمخدر چالش مومو دستگیری آتش سوزی پليس فتا حوادث بسته خبری حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرمانده انتظامی شهرستان پس از هماهنگی شهرستان کازرون استان مرکزی پلیس آگاهی مقام قضائی مواد مخدر کردن حساب پلیس فتا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین