Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان پاری سن ژرمن می گوید این تیم باید در همه بازی ها به پیروزی برسد. 

مویزه کین، مهاجم ایتالیایی پاری سن ژرمن، پس از ثبت بریس در جریان پیروزی 4 بر 0 تیمش در مقابل دیژون، در گفت و گویی شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی پاری سن ژرمن، مویزه کین که چندی پیش به صورت قرضی از اورتون به پاری سن ژرمن پیوسته است، در بازی شب گذشته (24 اکتبر) تیمش در مقابل دیژون که با نتیجه 4 بر 0 به پایان رسید، موفق به ثبت بریس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از بازی اظهار داشت: 

این حس بسیار خوبی است. ما به کارمان ادامه می دهیم و باید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز حاضر شویم. در صحنه گل اولم مقابل دیژون، موقعیت خوبی به دست آوردم و نزدیک دروازه حریف بودم. روی گل دوم، نیمار در حالی که خودش می توانست شوت بزند، پاس فوق العاده ای به من داد. او پاس بسیار خوبی داد و من نیز موفق به باز کردن دروازه حریف شدم. از او به خاطر این پاس تشکر می کنم. ما در بازی قبلی شکست خورده بودیم اما خب نباید تسلیم شویم و باید به پیروزی در همه بازی ها ادامه دهیم. پیروزی در این بازی مهم بود و به ما اعتماد به نفس لازم برای بازی بعدیمان در لیگ قهرمانان را داد. 

همچنین بخوانید:

توماس توخل: نمی توانیم انتظارات زیادی از مویزه کین داشته باشیم پاری سن ژرمن 4-0 دیژون؛ صدرنشینی موقت با بریس مویزه کین و ام باپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن مویزه کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!

سرمربی پی‌اس‌جی معتقد است تیمش می‌توانست بارسلونای 11 نفره را نیز از پیش رو بردارد.

طرفداری | لوئیز انریکه در خصوص صحنه اخراج رونالد آرائوخو اظهار نظری نکرد.

دیدار جذاب تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا برای پاری سن ژرمن کافی بود تا به بازی بازگردد و به لطف درخشش عثمان دمبله و کیلیان ام باپه جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورد.

لوئیز انریکه در مصاحبه بعد از بازی ابراز امیدواری کرد دیگر با بارسلونا روبرو نشود. لوچو هم‌چنین خاطرنشان کرد پاری سن ژرمن می‌توانست حتی بارسای 11 نفره و با حضور رونالد آرائوخو را نیز شکست دهد. انریکه در این خصوص گفت:

صعود با عبور از بارسلونا؟

من به این تیم افتخار می‌کنم. برای من که سابقه مربی‌گری در بارسلونا را دارم، این پیروزی کار آسانی نبود. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد! شما باید منتظر روزی باشید که همه چیز تغییر کند ... و امروز، همان روز بود. می‌خواهم بازیکنانم درک کنند که پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن چه معنایی دارد.

ام باپه و ویتینیا؟

ام باپه از ابتدا تا انتهای بازی یک رهبر واقعی بود. ویتینیا و هم‌چنین عثمان دمبله نیز بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند. 

تاثیر اخراج آرائوخو؟ 

حتی اگر آرائوخو کارت قرمز نمی‌گرفت، باز هم می‌توانستیم برنده شویم. با 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن، باز هم قادر به پیروزی بودیم، فقط نمی‌توانم آن را ثابت کنم!  بیش از 

 اخراج آرائوخو درست بود؟

[صحنه را] ندیدم! 

پیامی پس از این پیروزی شیرین؟ 

همه ما را حذف شده می‌دانستند، به جز هوادارانی که به این‌جا آمدند. حال ما در تمام رقابت‌ها زنده هستیم. این پیروزی را به 3000 هواداری که بارسلونا آمدند، تقدیم می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم