Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:51:53 GMT

استرالیا قهرمان جام ملتهای شطرنج آزاد آسیا شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۳۳۷

استرالیا قهرمان جام ملتهای شطرنج آزاد آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه در هر دو بخش آزاد و بانوان برگزار شد.

در این رقابت‌ها که به صورت آنلاین پیگیری شد و در بخش آزاد، تیم استرالیا طی دو دور رقابت با اندونزی صاحب برتری شد. استرالیا که با غلبه بر ملی پوشان کشورمان راهی فینال جام ملت‌های آسیا شده بود در اولین رقابت با اندونزی به برتری ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بر ۱.۵ رسید و در دیدار دوم هم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

بدین ترتیب در مجموع استرالیا با برتری برابر اندونزی قهرمان جام ملت‌های شطرنج آسیا در بخش آزاد شد.

در فینال بانوان جام ملت‌های شطرنج آسیا هم تیم بانوان هند طی دو مرحله دیدار با اندونزی با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

کد خبر 5055877 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج جام ملتهای آسیا استرالیا هندوستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس بشار رسن شجاع خلیل زاده ویروس کرونا هندبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی مهدی رسول پناه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان